Bumper ads – nowości na YouTube

|
|
Kategorie: Google Ads

Z roku na rok przybywa użytkowników korzystających ze smartfonów. Jak wynika z badań, 80% młodych osób jest cały czas on-line, głównie dzięki smartfonom właśnie. Google AdWords ma nowy pomysł, jak do nich trafić.

 

Reklamodawcy stoją przed nie lada wyzwaniem – znacznie trudniej jest skutecznie wpłynąć na użytkowników, reklamując się za pomocą bannerów na niewielkich ekranach smartfonów. Google AdWords – tak samo jak Facebook, wprowadzając Instant Article – wychodzi naprzeciw użytkownikom urządzeń mobilnych, wprowadzając w YouTube Bumper Ads.

Bumper Ads to nic innego jak nowe, 6-sekundowe reklamy na YouTube. 

Warto wspomnieć o tym, że Bumper Ads będziemy musieli obejrzeć do końca – reklam tych nie da się pominąć. Zrezygnowano z przycisku pominięcia, który dostępny jest w przypadku reklam TrueView In-Stream. Czy zatem reklama będzie bardziej przykuwała uwagę? Czy w ciągu 6 sekund uda się zaciekawić widza na tyle, żeby chciał sięgnąć po więcej?

 Reklamy będą rozliczne w systemie CPM – czyli za każde 1000 wyświetleń.

 

Kampanie reklamowe z wykorzystaniem Bumper Ads mogą przebiegać w trzech etapach.

 

1. Przed uruchomieniem kampanii – przygotowanie użytkownika do konkretnego produktu/marki. Zaprezentowanie kilku różnych cech produktu z nadchodzącej kampanii. Bumper Ads powinny zostać uruchomione na 2-4 tygodni przed uruchomieniem kampanii TrueView.

 

2. W trakcie trwania kampanii – dzięki czemu będziemy mogli poszerzyć zasięg naszych działań wykorzystując jednocześnie dłuższe formy – TrueView.

Przykład Bumper Ads na Youtube

 

3. Po kampanii – angażując użytkownika do interakcji i przypominając o produkcie.

Przykład Bumper Ads na Youtube

 

 

Nowość wprowadzona przez AdWords to bardzo dobry sposób na budowanie rozpoznawalności naszej marki. Podoba Wam się?

 potencjał reklamy Youtube

 

Komentarze do artykułu: Bumper ads – nowości na YouTube