Zapisz się na szkolenie

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej o Semahead?


Zobacz co się u nas dzieje.

Agencja Semahead wspiera markę Spryciarze.pl

W marcu Semahead rozpoczęła współpracę ze spółką Spryciarze.pl sp. z o.o., właścicielem dynamicznie rozwijającej się witryny Spryciarze.pl – pierwszego w polskim internecie wielotematycznego poradnika wideo. Serwis kontynuuje zamysł kultowego programu Adama Słodowego – „Zrób to sam”.

 

– Cieszymy się ze współpracy z tak prężną firmą jak Spryciarze.pl i jesteśmy pewni, że zaowocuje ona niekonwencjonalnymi pomysłami na kampanie w wyszukiwarkach – mówi Kornel Dulęba, dyrektor zarządzający Semahead.

 

W ramach nawiązanej współpracy, przez najbliższe dwa miesiące Semahead odpowiadać będzie za działania promujące wybrane kategorie serwisu, w tym: komputery, kulinaria, kobietę i sport. Kampania obecna będzie zarówno w sieci reklamowej Google – w formie reklamy graficznej, jak i w wyszukiwarce. Nadrzędnym celem prowadzonych działań jest pozyskanie dla serwisu Spryciarze.pl jak największej liczby nowych użytkowników.