Generic selectors
Tylko dokładne dopasowanie
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Filtruj po kategoriach
Analityka internetowa
BLOG.re:view
Content marketing
Marketing automation
Marketing internetowy
PPC
SEO
Social media
Z życia Semahead
Skontaktuj się z nami
  • Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k.

    Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

400 Power Words, które poprawią CTR Twoich reklam

PPC
18.07.2019 Semahead

 

Chcesz poprawić konwersje reklam bez poświęcania mnóstwa czasu na testy? Badania pokazują, że użycie Power Words, powoduje wzrost współczynnika konwersji o 12%. Poniżej prezentujemy listę 400 słów, które użyte w reklamie z pewnością podniosą jej skuteczność.

 

CZYM SĄ POWER WORDS?

To słowa, które wprawieni copywriterzy używają do wywołania określonej reakcji psychologicznej lub emocjonalnej. Nazywane są „słowami mocy”, ponieważ są tak przekonujące, że ludzie nie mogą się oprzeć ich wpływowi.

Mogą zmotywować użytkownika do podjęcia określonej akcji. Sprawdzą się w reklamach Google Ads, Facebook Ads, ale i znajdą zastosowanie w nagłówkach postów, tytułów mailingów, CTA czy na stronie jako zachęta do zakupu. Są niewątpliwie najszybszym i najłatwiejszym sposobem zwiększenia współczynnika konwersji.

Poniżej prezentujemy 400 Power Words, które możesz stosować w swoich działaniach promocyjnych, aby zwiększyć skuteczność przekazów marketingowych i doprowadzić do konwersji.

5 najskuteczniejszych słów mocy:
• Nowy
• Za darmo
• Wyobraź sobie
• Ponieważ
• Natychmiast

Więcej na temat tworzenia skutecznych treści, przeczytasz w artykule o tworzeniu infografik oraz w ebooku „10 przykazań webwritingu”.

 

SŁOWA CHCIWOŚCI

Chciwość jest naturalną ludzką tendencją do chęci posiadania większej ilości rzeczy, niż potrzebujemy. Poniższe słowa odwołują się do chęci posiadania i sprawiają, że coś brzmi bardziej wartościowo.

Bogaty Dodatkowy Duży
Ekonomiczny Ekskluzywny Eksplodować
Finalny Gotówka Kończy się
Luksusowy Miliard Nagroda
Najlepiej Największy Natychmiast
Nie przegap okazji Niedrogi Nigdy więcej
Nowy Obniżka Ograniczony
Okazja Ostateczny Ostateczny termin
Ostatnia szansa Oszczędny Oznaczone
Pierwszy Podaruj Podczas gdy trwają
Podwójnie Pośpiech Potroić
Premia Premiera Prezent
Przed Przypływ Pula
Skarb Solidny Specjalny
Szczęście Szcześciocyfrowa Szybki
Tani Teraz Uczta
Wartość Więcej Wygasa
Wyprzedaż wkrótce się kończy Zapisać Zapłać zero złotych
Zarabiaj pieniądze Zniżka Zredukowany
Zysk    

 

Przykład:
Szybka obniżka cen. Nie przegap okazji, by załapać się na 50% wyprzedaż. Zobacz teraz!

 

 

SŁOWA CIEKAWOŚCI

Naukowcy twierdzą, że ciekawość jest naturalnie występującym pragnieniem, które po prostu musi być zaspokojone, podobnie jak zaspokajamy głód poprzez jedzenie lub pragnienie poprzez picie. Użyj słów, które wywołują ciekawość w nagłówkach i tekstach sprawią, że reklamom nie będzie można się oprzeć.

Bądź pierwszy Bezcenny Cenzurowane
Ciekawy Ciemny Czarna lista
Czarny rynek Dziwny Godny uwagi
Kontrowersyjny Mało znany Mity
Nie do wiary Nieautoryzowany Nielegalny
Nieodkryty Nieoficjalny Niespotykany
Nieuchwytny Niewiarygodnie Niewyjaśniony
Niewypowiedziany Niezadbany Nieznany
Niezwykły Odblokować Ograniczony
Oryginalny Oszałamiający Poufny
Poza granicami Prowokując do myślenia Prywatny
Sekretny Sklasyfikowany Spojler
Szalony Ściśle tajne Tajemnica handlowa
Tajniki Trzymany w tajemnicy Tylko członkowie
Tylko z zaproszeniem Ukryty Wstrząsający
Wtajemniczony Wyjątkowy Wymagany login
Wyznania Za kulisami Zadziwiający
Zakazany Zapomniany Zapowiedź
Zatuszowanie Zwariowany Zwodniczy

 

Przykład:
Poznaj sekret idealnego ciasta babki drożdżowej. Odkryj tajniki kuchni polskiej. Kup najnowszą książkę kucharską!

 

SŁOWA LENISTWA

Lenistwo to unikanie pracy: ludzie nie są zmotywowani do wykonywania więcej niż absolutna minimalna praca, aby osiągnąć swoje cele online. Poniżej słowa, które pozwalają ułatwić życie użytkowników, tak aby nie natrudzili się zbytnio.

Bezbolesny Bułka z masłem Darmowe
Do pobrania Dostępny Dziecinnie proste
Ekonomiczny Gładko Gotowy
Jak Kompletny Kopiuj
Kraść Kroki Lista
Łatwy Minuty Nadający się do druku
Natychmiastowy Nic do tego Nie ma problemu
Nieskomplikowany Oczywisty Odporny na uszkodzenia
Podstawowy Posłuszny Prezent
Prosty Prosty jak drut Przewodnik
Raport Sam Szablon
Szczegółowy Szybki Ściągawka
Teraz na żądanie W mniej niż W rekordowym czasie
Wszechstronny Wszystko wliczone w cenę Wydajny
Wypełnij puste miejsce    

 

Przykład:
16 śmiesznie prostych sposobów, na pozyskanie więcej subskrybentów w mniej niż 5 minut.

 

SŁOWA POŻĄDANIA

Pożądanie jest zwykle uważane za seksualne, ale w rzeczywistości jest to tylko intensywne pragnienie każdego przedmiotu. Kiedy pożądamy czegoś, pragniemy tego tak bardzo, że przestajemy myśleć racjonalnie. Zobacz, jakie zwroty rozbudzają apetyt.

Apetyczny Bez cenzury Bezładny
Bezwstydny Charyzmatyczny Droczyć się
Dziki Egzotyczny Fascynujący
Grzeszny Hipnotyczny Intrygujący
Kuszący Magnetyczny Nachalny
Namiętny Niegrzeczny Obsesyjny
Pobudzający Pociągający Porywający
Pragnienie Prowokacyjny Przyjemny
Samotny Skandaliczny Swawolny
Śliczny Uderzający Ujmujący
Uroczy Urzekający Zakazany
Zdumiewające Zmysłowy Zniewalający
Żądza    

 

Przykład:
25 dziwnych faktów na temat seksu, których prawdopodobnie nie znałeś.

 

SŁOWA PRÓŻNOŚCI

Możesz nie uważać się za „próżnego”, jednak naukowcy odkryli, że próżność jest jedną z głównych sił napędowych, które prowadzą do decyzji o zakupie. Faktem jest, że kupujemy rzeczy ze względu na to, jak postrzegamy siebie i innych. Użyj tych zwrotów, aby pokazać, w jaki sposób Twoja oferta sprawi, że odbiorca będzie czuł się bardziej atrakcyjny.

Atrakcyjny Bohater Cudowny
Dopingować Dzielny Elegancki
Elitarny Epicki Geniusz
Godny uwagi Inspirujący Jasny
Legendarny Luksusowy Magiczny
Mądry Nachalny Nadludzki
Niepokonany Niesamowity Nieustraszony
Nokaut Odnoszący sukcesy Odważny
Olśniewający Optymistyczny Ostateczny
Oszałamiający Oślepiający Piękny
Podbić Podnieść Pokonać
Przystojny Pyskaty Rewelacyjny
Robienie pieniędzy Silny Skopać tyłek
Skuteczny Spektakularny Sprytny
Szczęka opada Szczęściarz Szczęśliwy
Śmiały Ty Uradowany
Wspaniały Wzmacniać Zaczarować
Zamożny Zdumiewający Znaczny
Znakomity Zwycięstwo  

 

Przykład:
Odnieś sukces w internecie. Zapisz się na szkolenie i dowiedź się jak zostać geniuszem Google Ads.

 

SŁOWA ZAUFANIA

Niezależnie od tego, czy piszesz posty na blogu, tworzysz formularze rejestracyjne, wysyłasz e-maile, czy ulepszasz strony produktów, prawdziwym celem tych działań jest budowanie zaufania między konsumentem a marką. Użyj poniższych fraz, aby przyspieszyć proces budowania zaufania.

Akredytowany Anonimowy Anuluj w dowolnym momencie
Atestowany Autentyczny Autorytet
Badania Badania pokazują Bez ryzyka
Bez zobowiązań Bezpieczeństwo Bezwarunkowy
Bo Dowód Dożywotni
Ekspert Gwarantowane Na całym świecie
Najlepiej Najlepiej sprzedający się Naukowo udowodnione
Nie martw się Nieskrępowany Niezawodny
Potwierdzony Prawdziwy Profesjonalny
Prywatność Przetestowany Studiom przypadku (case study)
Szanowany Ulepszony Uznany
W pełni Według Wsparty
Wyniki Wypróbuj zanim kupisz Zapewniony
Zapłać zero Zatwierdzony Zweryfikować
Zwrot Zwrot pieniędzy  

 

Przykład:
Gwarantowana satysfakcja lub zwrot pieniędzy.

 

 

SŁOWA GNIEWU

Gniew ma ogromny wpływ na nasze postrzeganie, rozumowanie i decyzje. To czyni nas nieracjonalnymi, co może prowadzić do wyborów, które w rzeczywistości nie mają wpływu na to, co początkowo nas rozzłościło.

Wzbudzanie emocji wśród klientów jest złym pomysłem, gdy gniew jest nakierowany na Ciebie i Twoją markę. Może być jednak skuteczny, gdy jest skierowany na coś innego, opisuje problem z jakim zmaga się Twój odbiorca lub co go irytuje. Zastosuj słowa mocy by opisać jego stan, a następnie dostarcz mu rozwiązanie.

Arogancki Bandyta Bezwzględny
Brutalny Chciwy Chory i zmęczony
Denerwować Głupie gadanie Gwałtowny
Irytować Karać Kipieć
Kłamstwo Krzywy Marnotrawstwo
Mieszać Nadużycie Najgorszy
Nie dobrze Niedorzeczny Nienawidzić
Nieprzyjemny Obrzydliwy Oburzający
Odrażający Ofiara Pobić
Podstępny Powstrzymałem się Przegrany
Ranny Skorumpowany Skradanie się
Słaby Smród Snobistyczny
Sprowokować Strach Tchórz
Tyran Wrogi Wykorzystać
Zepsuł się Zło Złośliwy
Zmasakrować Zmiażdżyć Zmniejszać
Żałosny    


 

Przykład:
Czujesz się chory i zmęczony? Denerwuje Cię wiecznie zatkany nos? Nie bądź ofiarą grypy! Nie marnuj czasu i poznaj nasze produkty na przeziębienie

 

SŁOWA STRACHU

Strach jest prawdopodobnie najpotężniejszym ze wszystkich motywatorów. Ten pierwotny instynkt zapewnia nam bezpieczeństwo, dzięki czemu żyjemy.

Jeśli chcesz zainspirować swoich czytelników do podjęcia działań – bez względu na to, czy udostępnisz swój wpis na blogu czy chcesz nakłonić do zakupu – użyj fraz bazujących na strachu, aby pokazać co może się wydarzyć, jeśli tego nie zrobią. Nie zapomnij zapewnić użytkownikom, praktycznego rozwiązania problemu.

Apokalipsa Armagedon Atak
Blady Błąd Bolesny
Brutalny Epidemia Fatalny
Głupi Kataklizm Katastrofa
Koszmar Krwawy Kryzys
Krzyk Lotny Łatwowierny
Martwić się Mrożący krew w żyłach Niebezpieczny
Nieudolny Niszczycielski Ostrzeżenie
Oszalały Oszustwo Oślepiony
Panika Plaga Podstępny
Przerażający Pułapka Rachunek
Reakcja Rozbić Roztrzaskać
Ryzykowny Siać spustoszenie Słaby
Straszny Strzec się Śmiertelnie
Toksyczny Tragedia Udusić
Ukierunkowanie Uraz Uwaga
Włamać się Zagrożenie Zatruć
Zawieść Zawstydzić Ząbkowanie
Zemsta Zniszczyć  

 

Przykład:
Plaga komarów terroryzuje Twój dom? Sprawdź środek odstraszający owady.

 

 
Jakie są Twoje ulubione Power Words? Czy możesz pomyśleć o kilku, których przegapiliśmy? Daj nam znać w komentarzach!

Opracowane na podstawie:
https://optinmonster.com/700-power-words-that-will-boost-your-conversions/
https://sumo.com/stories/power-words
https://sumo.com/stories/power-words

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Chcesz zacząć współpracę z nami? Wypełnij Brief!

Wypełnienie briefu zajmie Ci kilka chwil a nam pozwoli
lepiej przygotować się do rozmowy z Tobą.

Wypełnij brief