400 Power Words, które poprawią CTR Twoich reklam

|
|
Kategorie: Google Ads

Chcesz poprawić konwersje reklam bez poświęcania mnóstwa czasu na testy? Badania pokazują, że użycie Power Words, powoduje wzrost współczynnika konwersji o 12%. Poniżej prezentujemy listę 400 słów, które użyte w reklamie z pewnością podniosą jej skuteczność.

 

CZYM SĄ POWER WORDS?

To słowa, które wprawieni copywriterzy używają do wywołania określonej reakcji psychologicznej lub emocjonalnej. Nazywane są „słowami mocy”, ponieważ są tak przekonujące, że ludzie nie mogą się oprzeć ich wpływowi.

Mogą zmotywować użytkownika do podjęcia określonej akcji. Sprawdzą się w reklamach Google Ads, Facebook Ads, ale i znajdą zastosowanie w nagłówkach postów, tytułów mailingów, CTA czy na stronie jako zachęta do zakupu. Są niewątpliwie najszybszym i najłatwiejszym sposobem zwiększenia współczynnika konwersji.

Poniżej prezentujemy 400 Power Words, które możesz stosować w swoich działaniach promocyjnych, aby zwiększyć skuteczność przekazów marketingowych i doprowadzić do konwersji.

5 najskuteczniejszych słów mocy:
• Nowy
• Za darmo
• Wyobraź sobie
• Ponieważ
• Natychmiast

Więcej na temat tworzenia skutecznych treści, przeczytasz w artykule o tworzeniu infografik oraz w ebooku „10 przykazań webwritingu”.

 

SŁOWA CHCIWOŚCI

Chciwość jest naturalną ludzką tendencją do chęci posiadania większej ilości rzeczy, niż potrzebujemy. Poniższe słowa odwołują się do chęci posiadania i sprawiają, że coś brzmi bardziej wartościowo.

BogatyDodatkowyDuży 
EkonomicznyEkskluzywnyEksplodować
FinalnyGotówkaKończy się
LuksusowyMiliardNagroda
NajlepiejNajwiększy Natychmiast
Nie przegap okazjiNiedrogiNigdy więcej
NowyObniżkaOgraniczony
OkazjaOstatecznyOstateczny termin
Ostatnia szansaOszczędnyOznaczone
PierwszyPodarujPodczas gdy trwają
PodwójniePośpiechPotroić
PremiaPremieraPrezent
PrzedPrzypływPula
SkarbSolidnySpecjalny
SzczęścieSzcześciocyfrowaSzybki
TaniTerazUczta
WartośćWięcejWygasa
Wyprzedaż wkrótce się kończyZapisaćZapłać zero złotych
Zarabiaj pieniądzeZniżkaZredukowany
Zysk  

 

Przykład:
Szybka obniżka cen. Nie przegap okazji, by załapać się na 50% wyprzedaż. Zobacz teraz!

 

Export GURU - baner

 

SŁOWA CIEKAWOŚCI

Naukowcy twierdzą, że ciekawość jest naturalnie występującym pragnieniem, które po prostu musi być zaspokojone, podobnie jak zaspokajamy głód poprzez jedzenie lub pragnienie poprzez picie. Użyj słów, które wywołują ciekawość w nagłówkach i tekstach sprawią, że reklamom nie będzie można się oprzeć.

Bądź pierwszyBezcennyCenzurowane
CiekawyCiemnyCzarna lista
Czarny rynekDziwnyGodny uwagi
KontrowersyjnyMało znanyMity
Nie do wiaryNieautoryzowanyNielegalny
NieodkrytyNieoficjalnyNiespotykany
NieuchwytnyNiewiarygodnieNiewyjaśniony
NiewypowiedzianyNiezadbanyNieznany
NiezwykłyOdblokowaćOgraniczony
OryginalnyOszałamiającyPoufny
Poza granicamiProwokując do myśleniaPrywatny
SekretnySklasyfikowanySpojler
SzalonyŚciśle tajneTajemnica handlowa
TajnikiTrzymany w tajemnicyTylko członkowie
Tylko z zaproszeniemUkrytyWstrząsający
WtajemniczonyWyjątkowyWymagany login
WyznaniaZa kulisamiZadziwiający
ZakazanyZapomnianyZapowiedź
ZatuszowanieZwariowanyZwodniczy

 

Przykład:
Poznaj sekret idealnego ciasta babki drożdżowej. Odkryj tajniki kuchni polskiej. Kup najnowszą książkę kucharską!

 

SŁOWA LENISTWA

Lenistwo to unikanie pracy: ludzie nie są zmotywowani do wykonywania więcej niż absolutna minimalna praca, aby osiągnąć swoje cele online. Poniżej słowa, które pozwalają ułatwić życie użytkowników, tak aby nie natrudzili się zbytnio.

BezbolesnyBułka z masłemDarmowe
Do pobraniaDostępnyDziecinnie proste
EkonomicznyGładkoGotowy
JakKompletnyKopiuj
KraśćKrokiLista
ŁatwyMinutyNadający się do druku
NatychmiastowyNic do tegoNie ma problemu
NieskomplikowanyOczywistyOdporny na uszkodzenia
PodstawowyPosłusznyPrezent
ProstyProsty jak drutPrzewodnik
RaportSamSzablon
SzczegółowySzybkiŚciągawka
Teraz na żądanieW mniej niżW rekordowym czasie
WszechstronnyWszystko wliczone w cenęWydajny
Wypełnij puste miejsce  

 

Przykład:
16 śmiesznie prostych sposobów, na pozyskanie więcej subskrybentów w mniej niż 5 minut.

 

SŁOWA POŻĄDANIA

Pożądanie jest zwykle uważane za seksualne, ale w rzeczywistości jest to tylko intensywne pragnienie każdego przedmiotu. Kiedy pożądamy czegoś, pragniemy tego tak bardzo, że przestajemy myśleć racjonalnie. Zobacz, jakie zwroty rozbudzają apetyt.

ApetycznyBez cenzuryBezładny
BezwstydnyCharyzmatycznyDroczyć się
DzikiEgzotycznyFascynujący
GrzesznyHipnotycznyIntrygujący
KuszącyMagnetycznyNachalny
NamiętnyNiegrzecznyObsesyjny
PobudzającyPociągającyPorywający
PragnienieProwokacyjnyPrzyjemny
SamotnySkandalicznySwawolny
ŚlicznyUderzającyUjmujący
UroczyUrzekającyZakazany
ZdumiewająceZmysłowyZniewalający
Żądza   

 

Przykład:
25 dziwnych faktów na temat seksu, których prawdopodobnie nie znałeś.

 

SŁOWA PRÓŻNOŚCI

Możesz nie uważać się za „próżnego”, jednak naukowcy odkryli, że próżność jest jedną z głównych sił napędowych, które prowadzą do decyzji o zakupie. Faktem jest, że kupujemy rzeczy ze względu na to, jak postrzegamy siebie i innych. Użyj tych zwrotów, aby pokazać, w jaki sposób Twoja oferta sprawi, że odbiorca będzie czuł się bardziej atrakcyjny.

AtrakcyjnyBohaterCudowny
DopingowaćDzielnyElegancki
ElitarnyEpickiGeniusz
Godny uwagiInspirującyJasny
LegendarnyLuksusowyMagiczny
MądryNachalnyNadludzki
NiepokonanyNiesamowityNieustraszony
NokautOdnoszący sukcesyOdważny
OlśniewającyOptymistycznyOstateczny
OszałamiającyOślepiającyPiękny
PodbićPodnieśćPokonać
PrzystojnyPyskatyRewelacyjny
Robienie pieniędzySilnySkopać tyłek
SkutecznySpektakularnySprytny
Szczęka opadaSzczęściarzSzczęśliwy
ŚmiałyTyUradowany
WspaniałyWzmacniaćZaczarować
ZamożnyZdumiewającyZnaczny
ZnakomityZwycięstwo 

 

Przykład:
Odnieś sukces w internecie. Zapisz się na szkolenie i dowiedź się jak zostać geniuszem Google Ads.

 

SŁOWA ZAUFANIA

Niezależnie od tego, czy piszesz posty na blogu, tworzysz formularze rejestracyjne, wysyłasz e-maile, czy ulepszasz strony produktów, prawdziwym celem tych działań jest budowanie zaufania między konsumentem a marką. Użyj poniższych fraz, aby przyspieszyć proces budowania zaufania.

AkredytowanyAnonimowyAnuluj w dowolnym momencie
AtestowanyAutentycznyAutorytet
BadaniaBadania pokazująBez ryzyka
Bez zobowiązańBezpieczeństwoBezwarunkowy
BoDowódDożywotni
EkspertGwarantowaneNa całym świecie
NajlepiejNajlepiej sprzedający sięNaukowo udowodnione
Nie martw sięNieskrępowanyNiezawodny
PotwierdzonyPrawdziwyProfesjonalny
PrywatnośćPrzetestowanyStudiom przypadku (case study)
SzanowanyUlepszonyUznany
W pełniWedługWsparty
WynikiWypróbuj zanim kupiszZapewniony
Zapłać zeroZatwierdzonyZweryfikować
ZwrotZwrot pieniędzy 

 

Przykład:
Gwarantowana satysfakcja lub zwrot pieniędzy.

 

 

SŁOWA GNIEWU

Gniew ma ogromny wpływ na nasze postrzeganie, rozumowanie i decyzje. To czyni nas nieracjonalnymi, co może prowadzić do wyborów, które w rzeczywistości nie mają wpływu na to, co początkowo nas rozzłościło.

Wzbudzanie emocji wśród klientów jest złym pomysłem, gdy gniew jest nakierowany na Ciebie i Twoją markę. Może być jednak skuteczny, gdy jest skierowany na coś innego, opisuje problem z jakim zmaga się Twój odbiorca lub co go irytuje. Zastosuj słowa mocy by opisać jego stan, a następnie dostarcz mu rozwiązanie.

AroganckiBandytaBezwzględny
BrutalnyChciwyChory i zmęczony
DenerwowaćGłupie gadanieGwałtowny
IrytowaćKaraćKipieć
KłamstwoKrzywyMarnotrawstwo
MieszaćNadużycieNajgorszy
Nie dobrzeNiedorzecznyNienawidzić
NieprzyjemnyObrzydliwyOburzający
OdrażającyOfiaraPobić
PodstępnyPowstrzymałem sięPrzegrany
RannySkorumpowanySkradanie się
SłabySmródSnobistyczny
SprowokowaćStrachTchórz
TyranWrogiWykorzystać
Zepsuł sięZłoZłośliwy
ZmasakrowaćZmiażdżyćZmniejszać
Żałosny  

 

Przykład:
Czujesz się chory i zmęczony? Denerwuje Cię wiecznie zatkany nos? Nie bądź ofiarą grypy! Nie marnuj czasu i poznaj nasze produkty na przeziębienie

 

 

 

SŁOWA STRACHU

Strach jest prawdopodobnie najpotężniejszym ze wszystkich motywatorów. Ten pierwotny instynkt zapewnia nam bezpieczeństwo, dzięki czemu żyjemy.

Jeśli chcesz zainspirować swoich czytelników do podjęcia działań – bez względu na to, czy udostępnisz swój wpis na blogu czy chcesz nakłonić do zakupu – użyj fraz bazujących na strachu, aby pokazać co może się wydarzyć, jeśli tego nie zrobią. Nie zapomnij zapewnić użytkownikom, praktycznego rozwiązania problemu.

ApokalipsaArmagedonAtak
BladyBłądBolesny
BrutalnyEpidemiaFatalny
GłupiKataklizmKatastrofa
KoszmarKrwawyKryzys
KrzykLotnyŁatwowierny
Martwić sięMrożący krew w żyłachNiebezpieczny
NieudolnyNiszczycielskiOstrzeżenie
OszalałyOszustwoOślepiony
PanikaPlagaPodstępny
PrzerażającyPułapkaRachunek
ReakcjaRozbićRoztrzaskać
RyzykownySiać spustoszenieSłaby
StrasznyStrzec sięŚmiertelnie
ToksycznyTragediaUdusić
UkierunkowanieUrazUwaga
Włamać sięZagrożenieZatruć
ZawieśćZawstydzićZąbkowanie
ZemstaZniszczyć 

 

Przykład:
Plaga komarów terroryzuje Twój dom? Sprawdź środek odstraszający owady.

 

 
Jakie są Twoje ulubione Power Words? Czy możesz pomyśleć o kilku, których przegapiliśmy? Daj nam znać w komentarzach!

szybki audyt google analytics

 

Opracowane na podstawie:
https://optinmonster.com/700-power-words-that-will-boost-your-conversions/
https://sumo.com/stories/power-words
https://sumo.com/stories/power-words

Komentarze do artykułu: 400 Power Words, które poprawią CTR Twoich reklam