Zapisz się na szkolenie

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej o Semahead?


Zobacz co się u nas dzieje.

2015 rok w Semahead

Ostatnie dni grudnia to dobry moment na analizę całego roku. Semahead, opętany żądzą odkrywania oraz wygrywania, może czuć się dumny ze swoich tegorocznych osiągnięć. 

Nowe narzędzia

Z początkiem roku Semahead rozpoczął pracę z technologią DoubleClick, umożliwiającą skuteczniej tworzyć, rozwijać i zarządzać kampaniami reklamowymi. Platforma została wdrożona wewnętrznie w agencji oraz u pięciu klientów.

Nowe produkty

W ofercie Semahead pojawił się także nowy produkt – szkolenia Google Analytics. Zorganizowane zostały 4 edycje szkoleń otwartych, podczas których uczestnicy zgłębiali możliwości narzędzia na poziomie podstawowym oraz zaawansowanym. Przeprowadzane po każdym spotkaniu ankiety wskazują na wysoki poziom zadowolenia uczestników ze szkoleń. Rozwinięta została także oferta szkoleń dedykowanych, w ramach których prowadzone są cykle szkoleniowe z Google Analytics oraz SEO.

google analytics szkolenia

Sukcesy

Jako jedna z pierwszych w Polsce agencji SEM, Semahead zbadała skłonność do rekomendacji wśród swoich klientów. Wskaźnik NPS wyniósł niemal 19 pkt., podczas gdy przeciętna wartość tej miary dla firm mieści się w przedziale 10-15 pkt.

Kornel Dulęba, Dyrektor Zarządzający Semahead, był jurorem w tegorocznej edycji E-Commerce Polska Awards, w której wyróżniono e-sklepy w kategoriach z zakresu brandingu, sprzedaży oraz obsługi klienta. Wśród wyróżnionych w kategorii Innowacja roku był sklep CentrumDruku.com.pl, z którym agencja współpracuje od 2 lat.

2015 rok minął także pod hasłem wybitnie udanych kampanii. Zadanie promowania online Kopalni Soli „Wieliczka” zostało powierzone Semahead już po raz kolejny. Kampania skierowana na zagranicznych użytkowników osiągnęła cel główny na poziomie 136%, zwiększona została liczba wejść do sklepu online z landing page’a reklamowego o 114% w trzecim miesiącu kampanii. Wspólnie z działem marketingu Kopalni, Semahead podwoił sprzedaż biletów online w stosunku do zeszłego roku.

Baner na bloga Semahead case

Ogromnym osiągnięciem jest sukces profilu Księgarni Internetowej PWN.  Fanpage wygenerował w szczycie sezonu sprzedaż 14-krotnie wyższą od zainwestowanej kwoty. Gorący okres połączony z akcją promocyjną oraz zmiana komunikacji i wyglądu profilu złożyły się na realizację celu sprzedażowego na poziomie 695%.

Koniec roku to rekordowa kampania Szlachetnej Paczki. Semahead i Stowarzyszenie WIOSNA wygrywają razem już od pięciu lat! Dzięki efektywnej współpracy łączna wartość pomocy wyniosła ponad 53,5 mln zł, a paczki dotarły do 20 771 potrzebujących rodzin.

Koniec roku to także początek współpracy ze Sportbazar.pl. Agencja zajmie się kompleksową obsługą i realizacją strategii marketingu online.