Generic selectors
Tylko dokładne dopasowanie
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Filtruj po kategoriach
Analityka internetowa
BLOG.re:view
Content marketing
Marketing automation
Marketing internetowy
PPC
SEO
Social media
Z życia Semahead
Skontaktuj się z nami

  • Hidden
  • To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

10 przykazań webwritingu: jak tworzyć treści, które pokochają ludzie i roboty wyszukiwarki?

17.12.2015 Izabella Łęcka

 

Wymyśliłeś świetny temat. Napisałeś tekst godny Literackiej Nagrody Nobla. Jak to możliwe, że jego wyniki są tak odmienne od Twoich oczekiwań? A pamiętałeś o 10 przykazaniach webwritingu?

Wybaczcie, ale zacznie się banalnie.

Więc jeżeli nie trzeba przekonywać Was o tym, że stosowanie zasad webwritingu naprawdę się opłaca, od razu pobierzcie plik, który znajduje się na końcu artykułu.

Czytanie i rozumienie istotą webrwitingu

Każdy z nas potrzebuje jakichś zasad. Dzięki nim jesteśmy lepiej rozumiani, zaś nasze intencje są odczytywane w sposób zgodny z naszymi intencjami. Dzięki znajomości reguł, wiemy, co powinniśmy robić, a jakich zachowań powinniśmy unikać, aby osiągnąć wyznaczony cel.

I właśnie to odczytanie i rozumienie są kluczowe. Również w Internecie.

Pisząc treści, bez względu na ich rodzaj, chcemy być dobrze zrozumiani. Tylko dobre odczytanie treści (zarówno przez użytkowników, jak i roboty wyszukiwarek) pomoże nam osiągnąć cel założony przez nas w strategii marketingowej.

Webwriting: dekalog dobrego contentu

Gdyby najlepszy content umiał mówić i chciałby przekazać swoim jeszcze nienarodzonym braciom i siostrom 10 cennych rad, prawdopodobnie brzmiałyby one tak:

10 przykazań webwritingu

  1. Będziesz stawiać piramidy na ich czubkach
  2. Będziesz siał ziarna, z których wyrosną wartościowe owoce
  3. Nie zaniedbuj tytułów
  4. Nie owijaj (w bawełnę)
  5. Ze wszystkich sił swoich dbaj o ład i porządek
  6. Miłuj ludzi
  7. Miłuj roboty
  8. Spraw, by piękne było dobre
  9. Nie zabijaj… języka polskiego
  10. Nie lękaj się

Zaciekawiony? Zaintrygowany? Zbulwersowany?

Jeśli chcesz tworzyć treści, które pokochają ludzie i roboty wyszukiwarki, poznaj 10 zasad webwritingu.
Wypełnij poniższy formularz i dowiedz się, jakie jest nasze spojrzenie na webwritingowy dekalog.

[contact-form-7 id=”17002″ title=”RAPORTY NEWSLETTER” html_id=”raport_newsletter”]

Chcesz sprawdzić, czy teksty na Twojej stronie są pisane według zasad webwritingu?

Zamów audyt contentowy Semahead dla Twojej witryny. Nasi specjaliści wskażą mocne strony Twoich treści, a także pokażą, co możesz poprawić.

Nasza agencja pomoże również stworzyć i wdrożyć strategię content marketingową dla Twojej firmy.

Skontaktuj się z nami!

 

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Chcesz zacząć współpracę z nami? Wypełnij Brief!

Wypełnienie briefu zajmie Ci kilka chwil a nam pozwoli
lepiej przygotować się do rozmowy z Tobą.

Wypełnij brief