Zapisz się na szkolenie

Wiedza | Strategia | Technologia

Najbardziej aktualny blog ekspertów
marketingu w Polsce

Buyer Persona - jak precyzyjnie trafiać do klienta?
Marketing Automation

Buyer Persona – jak precyzyjnie trafiać do klienta?

W dzisiejszym natłoku informacji szybkie znalezienie informacji nierzadko przypomina poszukiwania igły w stogu siana. Jako konsumenci chcemy otrzymywać jak najlepiej dopasowane klimaty w jak najkrótszym czasie. Dlatego też wdrażamy coraz...

Mikromomenty a content marketing
Content Marketing

Mikromomenty i content marketing: strategia liliputów

Czym są mikromomenty i czy warto uwzględniać je w strategii marketingowej? Wreszcie - czy mogą stanowić bazę dla działań content marketingowych?   Mikrowstęp   O mikromomentach powiedziano już wiele. Tym...

SEO

Nowinki SEO i CM 10/2019

Październik minął prawie niepostrzeżenie, przynosząc kilka nowości. Warto zapoznać się z najważniejszymi z nich, aby pozostać na bieżąco. Zapraszamy do jesiennej lektury!     Zmiany w algorytmie - BERT i...

Marketing Automation

Segmentacja w komunikacji e-mail marketingowej. Jak podnieść konwersję?

Ciągle słyszymy, że segmentacja w e-mail marketingu jest ważna. Niestety, tylko niecałe 14% firm stosuje ją w bieżącej komunikacji (źródło: Freshmail 2018). Pamiętasz szkolne wyjście do kina? Ile razy zostałeś...

SEO

Nauka pozycjonowania – jak stawiać pierwsze kroki w świecie SEO?

Nauka pozycjonowania nie jest procesem trudnym, jednak warto mieć świadomość tego, że ciągłym - dziedzina SEO nieustannie się rozwija. Cała wiedza potrzebna, aby rozpocząć naukę SEO, jest dostępna w Internecie...

Nowinki Analityczne październik 2019
Analityka Internetowa

Nowinki analityczne 10/2019

Październiki przyniósł nam nie tylko piękną polską jesień, ale także nowe możliwości kierowania użytkowników na testy w Google Optimize, nadzieję na kolejne ciekawe szkolenie, bardziej kreatywne możliwości filtrowania w raportach...

11 rzeczy, jakie marketingowiec powinien wiedziec o PPC
Google Ads

11 rzeczy, jakie marketingowiec powinien wiedzieć o PPC

Zdarza się, że współpraca marketingowca i specjalisty PPC się nie klei. Bywa tak, że osoba koordynująca marketing nie jest w stanie zweryfikować, czy specjalista na pewno prowadzi kampanię tak, by...

Nowinki ze świata PPC - październik
Google Ads

Nowinki PPC 10/2019

W świecie PPC jak zawsze bardzo dużo się dzieje. Z tego powodu przygotowaliśmy dla Was zbiór nowości z ostatniego miesiąca. Z artykułu dowiecie się między innymi o: Mastheadach w TV,...

Komunikacja kryzysowa
Content Marketing

Komunikacja kryzysowa, czyli jak gasić pożary w internecie?

Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy, a gdy już wybuchną, to trzeba minimalizować wizerunkowe straty. Jak sobie radzić z kryzysem wizerunkowym marki? Na co zwrócić uwagę w pierwszej kolejności?...

Poznaj 5 najważniejszych sposobów pozycjonowania e-commerce
SEO

5 sposobów pozycjonowania e-commerce

W czasach, gdy dostępność wszelkiego rodzaju towarów jest niemal nieograniczona, osoba otwierająca sklep internetowy powinna zastanowić się nad trzema, równie ważnymi kwestiami. Co będzie sprzedawać? Komu? I w jaki sposób?...