Zapisz się na szkolenie

Wiedza | Strategia | Digital

- najbardziej aktualny blog ekspertów
marketingu w Polsce

SEO

Nowinki SEO i CM

Organizacje wydają coraz więcej pieniędzy na działania content marketingowe, notując równocześnie wzrosty ruchu, subskrypcji i sprzedaży. Ponadto w Google Search Console pojawiło się kilka nowych raportów. Co jeszcze ciekawego dzieje...

Człowiek podcinający drzewo
SEO

Dlaczego Twoje SEO nie działa? 8 najczęstszych błędów

Będąc właścicielem strony internetowej, prędzej czy później zaczynasz się zastanawiać nad tym, jak efektywnie poprawić jej widoczność w wyszukiwarce Google. Jeśli chodzi o efektywność działań SEO, wiele zależy od ich...

Analityka Internetowa

Nowinki analityczne 5/2019

W ostatnim miesiącu najwięcej nowości dostarczył Google. Nowinki dotyczą narzędzi, ale nie tylko. Gigant z Mountain View zaprosił też wszystkich chętnych do poszerzania swoich kompetencji w dziedzinie UX. Na koniec...

Google Ads

Google Marketing Live 2019: 4 najważniejsze zmiany, które już wkrótce nastąpią

Minęło już kilka godzin od najważniejszego i naszego ulubionego wydarzenia technologicznego ostatnich lat, czyli Google Marketing Live 2019. Lekko zmęczeni (stream skończył się około 2:00), jednak mocno podekscytowani i z...

Google Ads

Nowinki PPC 05/2019

Miesiąc minął pod znakiem raczej niewielkich zmian w ekosystemie Google Ads. Przeoczenie jednak pewnych nowości, takich jak obowiązkowe koszty dostawy w Google Merchant Center czy wykluczenia treści “gry” może wiązać...

Content Marketing

Content marketing i algorytmy. Z jakich narzędzi warto korzystać?

Jak ułatwić sobie pracę z pomocą algorytmów i rozwiązań z pogranicza sztucznej inteligencji? Zobacz, które narzędzia skutecznie wspomagają proces tworzenia treści content marketingowych. Według internetlivestats.com każdego dnia w internecie publikowanych...

SEO

SEO PR, czyli jak wypromować swoją markę w Google

Zastanawialiście się kiedyś co wspólnego może mieć ze sobą SEO oraz Public Relations? Z pozoru wydawać by się mogło, że to całkowicie różne dziedziny działań marketingowych. Są to jednak tylko...

dostarczalność e-mail
Marketing Automation

Jak skutecznie dostarczać e-maile? – checklista marketera

Po raz kolejny stworzyłeś kreację, z której jesteś wyjątkowo dumny. Jest atrakcyjna wizualnie, ma chwytliwy temat. Liczysz więc na świetne wyniki i otwarcie szampana po kilku dniach. Po wszystkim okazuje...

labirynt połączeń
Analityka Internetowa

Analiza ścieżek wielokanałowych w Google Analytics – poradnik

Ścieżkę użytkownika do konwersji można rozważać na co najmniej dwa sposoby: w witrynie pomiędzy poszczególnymi stronami (w trakcie jednej sesji) lub wejść z różnych kanałów, prowadzącą finalnie do konwersji. W...

Obrazek podcast
Content Marketing

Daj głos! Firmowe podcasty w strategii content marketingowej

Twoją grupą docelową są osoby aktywne? A może codziennie spędzają kilkadziesiąt minut w samochodzie lub tramwaju? Jak trafić na szczyt „markowej listy przebojów” Twojej grupy docelowej? Postaw na podcast! Dzisiejszy...