Zapisz się na szkolenie

Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Content Marketing

7 grzechów e-mail marketingu, których powinieneś się wystrzegać

Nikt nie lubi dostawać nachalnych wiadomości. Każdy niby wie, co go w komunikacji e-mail marketingowej irytuje, ale kiedy przychodzi do tworzenia newslettera – popełniamy często te same błędy. Jak stworzyć...

Analityka Internetowa

Nowinki Analityczne 09/2018

Sierpień stał pod znakiem zmian, jakie zostały wprowadzone w Google Data Studio oraz  nowego kursu Google Analytics. Tak dobiegły końca wakacje, a my wypoczęci i zmotywowani nie możemy doczekać się...

SEO

Nowinki SEO i Content Marketingowe 09/2018

Dziś pierwszy dzień szkoły, co oznacza pierwszy powakacyjny przegląd branżowych newsów. W tym miesiącu kilka słów o nowej aktualizacji algorytmu Google, testach nowego wyglądu wyszukiwarki i nowym raporcie IAB o...

Google Ads

Jak za pomocą SKAGs zwiększyć wydajność kampanii w wyszukiwarce?

Listy słów kluczowych w kampaniach AdWords z reguły są bardzo skomplikowane i spędzają sen z powiek wielu specjalistów od marketingu. Często zdarza Ci się analizować każdy termin, w różnych odmianach,...

Content Marketing

Aksjologia marki – dlaczego Twoja marka powinna (świadomie) komunikować wartości?

Twoja marka to „spoko gość”, a może „przypadkowy przechodzień”? Gdyby była osobą, co miałaby do powiedzenia? O sukcesie Twojej marki decyduje nie tylko jakość produktów i usług, ale przede wszystkim...

Social Media

Fanpage, funpage, strona – jak mówić, żeby nie wyśmiano Cię w branży?

Kiedyś był „fanpage”, teraz jest „strona”. „Strona” w nomenklaturze Facebooka to profil firmowy, a „witryna” to strona www. Gubisz się w nazewnictwie, które narzuca gigant z Mountain View? Prezentujemy aktualny...

SEO

Sposoby na zabezpieczenie WordPressa przed włamaniem

Wordpress to platforma, z której korzystają miliony użytkowników na całym świecie. Między innymi z tego względu jest to często wybierany cel przez hakerów. Źle zabezpieczona strona może być narażona na...

Google Ads

Nowinki PPC 08/2018

Choć lipiec minął pod znakiem rebrandingu w stajni Google’a, to w posumowaniu miesiąca znaleźliśmy kilka, wartych wspomnienia, nowości. Zachęcamy do zapoznania się z nowym cyklem Semahead.   Google Ads zastępuje...

Case study

Facebook Ads: ponad 700% ROAS w e-commerce z branży fashion

ROAS 718% z kampanii na Facebooku i to z przychodami mierzonymi za pomocą Google Analytics? To możliwe! Kontem reklamowym, na którym prowadzimy kampanię dla sklepu Pakuten zainteresował się sam Facebook,...

Google Ads

Programmatic Media Buying i Real Time Bidding – o co w tym wszystkim chodzi?

Wiele z Was zapewne słyszało o tych dwóch pojęciach, aczkolwiek nie każdy jest w stanie powiedzieć co to tak naprawdę jest. Mimo bardzo gwałtownego rozwoju programmatic buying na całym świecie,...



Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.