Content Marketing + SEO Copywriting – bezpłatne praktyki

Poszukujemy:

  • Młodych i ambitnych osób zainteresowanych tematyką e-marketingu z naciskiem na content marketing
  • Osób sprawnie posługujących się językiem pisanym, cechujących się kreatywnością i „lekkością pióra”
  • Osób sumiennych z dobrą organizacją czasu pracy
  • Studentów lub absolwentów (do jednego roku po ukończeniu studiów)
  • Osób dyspozycyjnych min. 20h tygodniowo 

Oferujemy:

  • 3-miesięczne praktyki w czołowej agencji SEO/SEM w Polsce
  • Elastyczny czas pracy dostosowany do zajęć na uczelni
  • Szkolenie z podstaw content marketingu
  • Szkolenie z webwritingu
  • Szkolenie z podstaw SEO
  • Możliwość podnoszenia własnych kwalifikacji
  • Okazję do zdobycia doświadczenia z zakresu marketingu internetowego ze szczególnym naciskiem na copywriting i realizację strategii content marketingowych
  • Możliwość korzystania z naszej firmowej biblioteczki
  • Dobrą atmosferę pracy
  • Referencje po zakończeniu praktyk
  • A w przerwie – piłkarzyki i dart 😊

Podczas praktyk dowiesz się:

  • Czym jest content marketing i w czym tkwi jego siła
  • Jak wygląda proces tworzenia i wdrażania strategii content marketingowej w praktyce
  • Jak pisać treści przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i wyszukiwarki – poznasz tricki, które zwiększą potencjał contentu
  • Jak wykorzystywać pomocne przy tworzeniu contentu narzędzia

Zadania na praktykach:

  • Tworzenie treści eksperckich, które mają szansę ukazać się w największych portalach w Polsce
  • Redagowanie treści na potrzeby stron WWW
  • Pisanie tekstów reklamowych
  • Obsługa systemu zarządzania treścią
  • Udział w pracach kreatywnych i zespołowych burzach mózgów

Zainteresowane, spełniające wymagania osoby, prosimy o przesłanie CV na adres copywriting@firma.interia.pl z dopiskiem „Praktyki content marketing”. Jednocześnie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy, a kontaktować będziemy się tylko z wybranymi osobami.

Opinie naszych praktykantów:

Praktyki w Semahead zaowocowały udoskonaleniem praktycznych umiejętności, które wykorzystuję do teraz. Przyjazna atmosfera oraz nieoceniona pomoc całego doświadczonego teamu, sprawiły, że czas tam spędzony poskutkował rozwinięciem kreatywności i warsztatu, bardzo cenionego przez przyszłych pracodawców. Finalnie, wszystkie drogi prowadzą do Semahead i dalej razem współpracujemy!Paweł Kosiński, Akademia Górniczo-Hutnicza, kierunek Socjologia

W 2017 roku odbyłam 3-miesięczne praktyki w dziale content marketingu w Semahead. W tym czasie miałam możliwość pracy ze świetnymi specjalistami i wiele się od nich nauczyłam. W firmie panuje niezwykle przyjazna atmosfera. Dzięki temu mogłam bez przeszkód zadawać pytania i korzystać z wiedzy i doświadczenia moich kolegów – ekspertów. Po zakończeniu praktyk kontynuuję współpracę z Semahead jako copywriter zdalny. Marta Musiał, Uniwersytet Jagielloński, kierunek filologia orientalna – indologia

Trzy miesiące praktyk w Semahead to na pewno pozytywne doświadczenie. Nie tylko nauczyłam się, jak wygląda marketing internetowy od kuchni, ale mogłam też podszkolić się w copywritingu i lepiej poznać świat contentu. Podczas praktyk nie było mowy o nudzie – codziennie czekały na mnie nowe zadania, które pomogły mi w szkoleniu się w zawodzie. Praktyki polecam każdemu, kto chce lepiej poznać pracę w agencji i przede wszystkim nauczyć się fachu. Luiza Stelitano, Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Uniwersytet Jagielloński

Spędziłam w dziale content marketingu Semahead trzy miesiące na praktykach. To był bardzo intensywny czas – pisałam artykuły o różnorodnej tematyce, poznawałam narzędzia e-marketingowe i pomagałam w bieżących pracach zespołu. I chociaż nie zawsze było łatwo, to nauczyłam się rzeczy wymaganych w ogłoszeniach o płatne staże i pracę na stanowiskach młodszych specjalistów. Widzę też, że znacznie poprawiło się moje pisanie i zdolności językowe. Atmosfera w dziale, tak jak i w całej Interii, jest bardzo przyjazna. Nikt nie zachowuje swojej wiedzy dla siebie – wszystkim zależy na tym, żeby praktykanci zdobywali nowe umiejętności, dlatego chętnie Ci pomogą i dadzą wskazówki. Jeśli więc chcesz zacząć swoją przygodę z e-marketingiem, to Semahead jest do tego najlepszym miejscem.Kasia Mencfel, Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, Uniwersytet Jagielloński