Content Marketing – płatny staż

Jeśli masz w sobie pasję i zaangażowanie, lubisz się uczyć i podejmować nowe wyzwania, a także cenisz atmosferę przyjaźni w pracy, to poszukujemy właśnie Ciebie!

Wyślij swoje CV, list motywacyjny oraz krótkie zadanie rekrutacyjne i dołącz do naszego zespołu!

Poszukujemy:

  • Młodych i ambitnych osób zainteresowanych tematyką marketingu internetowego z naciskiem na content marketing
  • Osób sprawnie posługujących się językiem pisanym, cechujących się kreatywnością i „lekkością pióra” (łatwość pisania i sprawdzania tekstów na każdy temat :))
  • Kandydatów i kandydatek, które doskonale znają zasady webwritingu, posiadają radar poprawności językowej, a także zmysł estetyczny
  • Dodatkowo, mile widziana umiejętność obsługi systemu zarządzania treścią WordPress oraz narzędzi Google (np. planer słów kluczowych, Google Trends)

 

Oferujemy:

  • 3-miesięczny, płatny staż
  • Zestaw szkoleń wewnętrznych
  • Możliwość podnoszenia własnych kwalifikacji i ciągłego rozwoju
  • Okazję do zdobycia doświadczenia z zakresu marketingu internetowego ze szczególnym naciskiem na realizację strategii content marketingowych
  • Dobrą i przyjazną atmosferę pracy
  • Możliwość stałego zatrudnienia

 

Zadania:

  • Realizacja strategii content marketingowych
  • Tworzenie i redagowanie tekstów
  • Praca w systemie WordPress oraz innych systemach zarządzania treścią
  • Współpraca z członkami zespołu oraz zewnętrznymi copywriterami

 

Zadanie rekrutacyjne:

  • Stworzenie unikatowego, angażującego artykułu związanego z męską modą casual, który pojawi się na blogu internetowego sklepu odzieżowego
  • Długość artykułu: min. 3500 znaków ze spacjami
  • Artykuł powinien składać się z tytułu (max. 60 znaków), leadu (200-300 znaków) oraz logicznie wyodrębnionych akapitów przedzielonych śródtytułami
  • Artykuł powinien być ekspercki, inspirujący, użyteczny oraz dopasowany do grupy docelowej (mężczyzna, 16-25 lat, lubiący luźny, miejski styl casual)
  • Artykuł powinien być poprawny językowo oraz uwzględniać zasady webwritingu
  • Artykuł powinien być atrakcyjny zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarki

Jeśli jesteś gotowy na nowe wyzwania i interesuje Cię nasza oferta, prześlij swoje zgłoszenie na kadry@firma.interia.pl.