Generic selectors
Tylko dokładne dopasowanie
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Filtruj po kategoriach
Analityka internetowa
BLOG.re:view
Content marketing
Marketing automation
Marketing internetowy
PPC
SEO
Social media
Z życia Semahead
Skontaktuj się z nami
  • Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k.

    Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepu internetowego pozwala osiągnąć większy ruch organiczny w serwisie, co w połączeniu z analizą UX witryny i optymalizacją ścieżki zakupowej oznacza zwiększenie konwersji oraz wzrost przychodów w Twoim sklepie.

Rynek e-commerce w Polsce stale się rozwija, a odpowiedzią na dynamicznie rosnący popyt jest zwiększająca się liczba sklepów online. Duża konkurencja w branży wymaga podjęcia działań, które zapewnią stronie widoczność w wyszukiwarce i pomogą dotrzeć do potencjalnych klientów.

Formularz kontaktowy

Skorzystaj z naszej oferty

lub zadaj pytanie.

Oferta - Usługa 1 (Góra)

  • Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.... (więcej)

Korzyści

Dotarcie do klientów

Bezpłatne wyniki wyszukiwania to w przypadku wielu sklepów źródło ruchu generującego największy zysk. Rozwój technologii wpłynął na sposób, w jaki konsumenci nabywają produkty – przed podjęciem decyzji o zakupie większość z nich korzysta z wyszukiwarki. Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu internetowego, dzięki którym strona wyświetla się na zapytania wpisywane przez użytkowników, umożliwiają dotarcie do dużej grupy potencjalnych klientów. 

Sukces na rynku e-commerce

Widoczność w wyszukiwarce przekłada się na liczbę odwiedzin Twojej strony. Im więcej klientów wie o jej istnieniu, tym lepsze wyniki sprzedaży, które możesz osiągnąć. Celem działań SEO dla e-commerce jest stała optymalizacja i dbanie o rozwój serwisu tak, aby wypromować produkty i kategorie znajdujące się w ofercie sklepu i zapewnić mu przewagę konkurencyjną nad rywalizującymi z nim o uwagę użytkowników witrynami. 

Wzrost konwersji i przychodów

Zwiększenie ruchu organicznego w serwisie połączone z działaniami, których celem jest poprawa użyteczności strony i ułatwienie użytkownikowi nawigacji w witrynie, prowadzi do wymiernych rezultatów w postaci wzrostu konwersji i przychodów z kanału SEO sklepu internetowego. 

Długofalowe efekty

Optymalizacja sklepu internetowego pod kątem SEO pozwala na uzyskanie trwałych wyników w wyszukiwarce. W przeciwieństwie do innych form marketingu internetowego, działania SEO wzmacniają pozycję Twojego serwisu w rankingu Google, a wypracowane efekty utrzymują się długo po zakończeniu kampanii. Pozycjonowanie e-commerce opiera się na długofalowej strategii, która prowadzi do kompleksowego rozwoju e-sklepu i maksymalizacji osiąganych przez niego zysków. Inwestycja w SEO jest długoterminowa, ale jej współczynnik ROI, wskazujący na zwrot poniesionych kosztów, jest najczęściej najwyższy spośród pozostałych form promocji strony w sieci.  

Co otrzymasz?

Podczas pracy nad stronami e-commerce skupiamy się nad elementami takimi, jak:

Analiza on-site SEO sklepu internetowego

Sprawdzamy wszystkie rodzaje podstron w serwisie – stronę główną, strony kategorii, producentów, produktów, wpisy blogowe – pod kątem technicznego SEO oraz jakości znajdujących się na nich treści. Badamy linkowanie wewnętrzne oraz strukturę serwisu. Optymalizacja drzewa kategorii wzmacnia wszystkie działania SEO i przekłada się na szybkie rezultaty, takie jak wzrost widoczności strony w wynikach wyszukiwania oraz generowanie wartościowego ruchu. Podsumowaniem analizy on-site serwisu jest audyt SEO sklepu internetowego, w którym opisujemy dokładnie, jak można rozwiązać problemy występujące w serwisie. 

Zalecenia dla stron kategorii i odsłon produktowych
E-commerce UX
Strategia link buildingu
Raportowanie działań

Case study

Sprawdź, w jak sposób zwiększyliśmy ruch organiczny o 1000% dzięki działaniom SEO w branży prawnej.

Przeczytaj case study

Referencje

  • Dzięki pracy ekspertów SEO wdrożyliśmy zaproponowane zmiany w naszej stronie internetowej, poprawiając jej widoczność.

    Odpowiednio realizowana strategia linkbuildingowa zwiększyła jej pozycję w wyszukiwarce. Warto nadmienić, że współpraca z Agencją Semahead to czysta przyjemność. Od czasu jej rozpoczęcia nasza firma notuje regularne wzrosty, będące zasługą pracy ekspertów, którzy nie tylko dobrze znają branżę, ale także rozumieją nasz biznes. Profesjonalizm, wysoka jakość oraz doskonała komunikatywność to podstawy naszego współdziałania. Mając na uwadze całokształt współpracy i osiągane wyniki polecam Agencję Semahead jako godnego zaufania Partnera, który realnie wpływa na efekty biznesowe naszej firmy.

    Mateusz Ciba - Project Manager
  • Agencja Semahead świadczy dla nas usługi z zakresu PPC, SEO, Content Marketingu, analityki internetowej oraz Social Media.

    Jesteśmy pełni uznania dla profesjonalnego podejścia ze strony specjalistów, które przejawia się znajomością rynku oraz dużym zaangażowaniem w budowaniu wizerunku marki Black Red White w Internecie. Polecam agencję Semahead, jako godnego zaufania partnera, w prowadzeniu działań związanych z marketingiem internetowym.

    Magdalena Matela - Manager e-commerce
  • Agencja Semahead to wyjątkowa grupa doświadczonych ekspertów z zakresu SEO, PPC, Social Media, Content Marketingu, Analityki, czy Marketing Automation, którzy chętnie dzielą się wiedzą, a także pomagają w odkrywaniu najbardziej efektywnych dróg rozwoju biznesu.

    Profesjonalne podejście, obsługa klienta oraz niespotykana na rynku umiejętność obustronnej komunikacji sprawiają, że Semahead jest godnym zaufania Partnerem. Przez cały okres naszej współpracy zbudowali sobie olbrzymie zaufanie, m.in. dzięki bardzo pożądanej umiejętności krytycznego myślenia, zarówno do propozycji i pomysłów klienta, jak i ich własnych strategii czy wyników działań.

    Mateusz Piszczek - Digital Marketing Manager
  • Profesjonalna, owocna i przemiła współpraca. Semahead towarzyszy nam od 2016 roku i nie wyobrażamy już sobie działań SEO dla gamedesire.com bez nich.

    Organicznie rosnąca baza graczy to dla nas kluczowa kwestia, a dzięki Agencji wykresy znowu rosną. Doceniamy elastyczne podejście do naszych zmieniających się potrzeb i cierpliwość. Stała możliwość konsultacji z ekspertami Semahead jest nieoceniona, a poza tym… po prostu się lubimy 🙂

    Zespół Gamedesire
  • Z agencją Semahead współpracujemy w zakresie SEO od bardzo dawna.

    Najbardziej cenimy sobie profesjonalne i indywidualne podejście do klienta, stały i zawsze bezproblemowy kontakt, a także możliwość spotkanie się w każdej chwili i omówienia poszczególnych działań. Polecam Semahead wszystkim, którzy szukają agencji SEO z nowoczesnym podejściem i kompetentnym zespołem.

    Zespół KEI

FAQ

Poznaj odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące usługi SEO dla e-commerce.

Pozycjonowanie sklepu internetowego. Od czego zacząć?

Praca nad rozbudowanymi serwisami, jakimi są sklepy internetowe, wymaga przeprowadzenia szczegółowego audytu SEO, którego celem jest wyeliminowanie błędów ograniczających widoczność kategorii i produktów w wyszukiwarce. Pierwszym etapem jest więc analiza techniczna witryny obejmująca takie aspekty, jak indeksowanie, crawl budget czy szybkość działania strony.

Pozycjonowanie sklepu internetowego. Od czego zacząć?
Jakie działania prowadzimy po analizie technicznej serwisu e-commerce?
Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?
Jakie platformy sklepowe pozycjonujemy?

Praca nad rozbudowanymi serwisami, jakimi są sklepy internetowe, wymaga przeprowadzenia szczegółowego audytu SEO, którego celem jest wyeliminowanie błędów ograniczających widoczność kategorii i produktów w wyszukiwarce. Pierwszym etapem jest więc analiza techniczna witryny obejmująca takie aspekty, jak indeksowanie, crawl budget czy szybkość działania strony.

Następnym etapem jest określenie potencjału słów kluczowych związanych z ważnymi dla serwisu kategoriami i produktami oraz dopasowanie każdej frazy do odpowiedniej podstrony. Na tej podstawie tworzymy wytyczne dla tytułów, nagłówków i treści w serwisie. Uzupełnieniem tych rekomendacji jest analiza konkurencji i znalezienie słów kluczowych, na które są widoczne rywalizujące z naszą domeną strony. Na bazie tych informacji przygotowujemy długofalową strategię obejmującą optymalizację techniczną strony, działania content marketingowe oraz link building.

Koszt pozycjonowania sklepu internetowego ustalany jest indywidualnie na etapie ofertowania. W przypadku e-commerce najkorzystniejszy sposób rozliczenia to model success fee, gdzie wraz z przychodem sklepu rośnie wynagrodzenie dla agencji (win-win). Taką zasadą staramy się kierować podczas uzgadniania modelu rozliczenia.

Nie boimy się żadnego CMSa – mamy doświadczenie w pozycjonowaniu sklepów internetowych opartych o różne rodzaje systemów zarządzania treścią. Popularniejsze z nich to między innymi SaaS (Shoper, IdoSell), Open Source (PrestaShop, Magento). Oferujemy również usługę bezpiecznej migracji sklepu internetowego na inną platformę.

Spodobała Ci się nasza oferta?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy

Skorzystaj z naszej oferty

lub zadaj pytanie.

Oferta - Usługa 2 (Dół)

  • Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k.

    Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.

Chcesz zacząć współpracę z nami? Wypełnij Brief!

Wypełnienie briefu zajmie Ci kilka chwil a nam pozwoli
lepiej przygotować się do rozmowy z Tobą.

Wypełnij brief