Historie sukcesu

Zobacz jak zdobywamy pozycję lidera dla naszych klientów.
Poznaj nasze możliwości.

 

Jak wejść ze swoimi usługami w online?

Dlaczego to zrobiliśmy?

Nie da się ukryć, że pochodzimy z Krakowa. Gdy w naszym mieście zaczęto budować Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO Kraków, od razu chcieliśmy wesprzeć ten projekt naszą wiedzą i doświadczeniem.

Celem naszej współpracy jest promowanie EXPO Krakow wśród potencjalnych klientów Centrum, oraz dbanie o wizerunek w wyszukiwarce – nie chodzi tu tylko o jej polską wersję (google.pl), ale także zagraniczną (google.com).

Odbiorcy

expokrakow.comexpo.krakow.pl

Cel

Budowanie wizerunku online

Czas

Od 08.2013
 

Rozwiązanie

Jak to zrobiliśmy?

Pierwszym elementem naszej współpracy była optymalizacja dwóch stron internetowych. Jedna z nich była dedykowana do polskiej wyszukiwarki, druga do zagranicznej. Optymalizacja serwisów przebiegła w szybki i sprawny sposób.

Już w trakcie optymalizacji strony przygotowaliśmy strategię budowania linków i obecności marki w Internecie.

Wzorowe skoordynowanie tych działań zaowocowało wzorowymi efektami. Optymalizację rozpoczęliśmy we Wrześniu, a już w Październiku wszystkie pozycjonowane przez nas słowa kluczowe znajdowały się w top10.

Dobór słów kluczowych

Optymalizacja serwisu

Pozycjonowanie zagranicą

 

Liczby

Co osiągnęliśmy?

Podjęte działania przyczyniły się do znacznego zwiększenia ROI w stosunku do poprzedniego roku – przychody wzrosły, natomiast koszty zmalały.

  • 67%
    Wzrost ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania.
  • 45%
    Wzrost średniego czasu trwania wizyty na stronie.
  • 20%
    Wzrost udziału nowych użytkowników.
Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+