Generic selectors
Tylko dokładne dopasowanie
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Filtruj po kategoriach
Analityka internetowa
BLOG.re:view
Content marketing
Marketing automation
Marketing internetowy
PPC
SEO
Social media
Z życia Semahead
Skontaktuj się z nami
  • Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k.

    Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
SEO

Zaplecze SEO – czym jest i jak może pomóc w działaniach SEO?

Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach to dzisiaj nieodzowny element marketingu online. Wielu przedsię...

Przeczytaj artykuł
08.02.2024
SEO

Googlebot – czym jest i jak działa robot wyszukiwarki internetowej?

Google to znany w zasadzie każdemu użytkownikowi Internetu gigant wśród najpopularniejszych narzędzi wyszukiwania, ...

Przeczytaj artykuł
17.01.2024
SEO

Czym jest schema generator?

Schema.org z roku na rok zyskuje coraz większą popularność i jest coraz chętniej wdrażany na serwisy inte...

Przeczytaj artykuł
04.01.2024
SEO

Co to jest pozycjonowanie marki?

Zbudowanie pozytywnego wizerunku brandu, stworzenie efektywnej strategii marketingowej czy wprowadzenie nowego produktu ...

Przeczytaj artykuł
27.10.2023
SEO

Pozycjonowanie produktu – na czym polega i jak promować przedmioty w wyszukiwarce?

Pozycjonowanie produktu w organicznych wynikach wyszukiwania to istotny element strategii budowania widoczności dla...

Przeczytaj artykuł
11.10.2023
SEO

Nagłówki Hx na stronie – jak konstruować, co wziąć pod uwagę

W sieci istnieje niezliczona ilość treści, z których większość jest do siebie bardzo podobna. Aby wyróżni...

Przeczytaj artykuł
03.08.2023
SEO

Wtyczki językowe do WordPressa

Dla wielu firm rodzimy rynek to za mało i myślą o tym, by z impetem wkroczyć do innych kra...

Przeczytaj artykuł
30.06.2023
SEO

Stopka strony internetowej – co powinna zawierać i jaki ma wpływ na SEO?

Stopka strony może pełnić więcej niż jedną funkcję na raz – nie tylko nawigować użytkownikiem po stronie ...

Przeczytaj artykuł
13.06.2023
SEO

Nie prowadzisz działań SEO na Facebooku? Sprawdź, dlaczego powinieneś zacząć!

Czym jest SEO, wie chyba każdy, kto jest związany z digital marketingiem. Jednak co oznacza social SEO i jak robić ...

Przeczytaj artykuł
01.06.2023
SEO

IndexNow – czym jest?

Roboty internetowe od lat mają spore problemy z indeksowaniem stron internetowych. Nic dziwnego – w końcu Inte...

Przeczytaj artykuł
24.05.2023
SEO

Czym jest mapa przekierowań i jaki jest jej cel?

Internet stale fluktuuje – to, że dziś jest coś dostępne, nie oznacza, że będzie dostępne również jutro. W&nbs...

Przeczytaj artykuł
04.05.2023
SEO

Plik robots.txt – czym jest?

Jako że gościnność jest jedną z kluczowych cech specjalistów SEO, to duża część pracy SEO-wca polega na p...

Przeczytaj artykuł
20.04.2023
SEO

Sezonowość a SEO

Wiadome jest, że pewne okresy w roku wiążą się ze wzmożoną sprzedażą pewnych produktów, popyt na inne zaś...

Przeczytaj artykuł
15.03.2023
SEO

One Page a SEO – jak pozycjonować stronę single page?

Czy one page są trudniejsze w pozycjonowaniu? Jak poradzić sobie z takim wyzwaniem i na co zwrócić s...

Przeczytaj artykuł
08.03.2023
SEO

Responsywna strona WWW a SEO

Od ponad 5 lat mówi się, że strony internetowe powinny być tworzone głównie z myślą o urządzeniach mobiln...

Przeczytaj artykuł
03.03.2023
SEO

Topic clusters czyli klastry tematyczne – czym są? Jak je tworzyć?

Stron internetowych w Internecie stale przybywa – skąd Google ma wiedzieć, która jest najlepsza i którą najlep...

Przeczytaj artykuł
14.02.2023
SEO

Opinie produktowe a SEO

Jeśli masz sklep internetowy to Twoim celem jest przede wszystkim sprzedaż. Ale w dzisiejszym świecie, gdy&nbs...

Przeczytaj artykuł
03.02.2023
SEO

„Podwójny EAT”, czyli co oznacza dodatkowe E w pojęciu E-A-T?

Tworzenie contentu na stronach internetowych to jeden z głównych elementów pozycjonowania. Doskonale wiemy, że...

Przeczytaj artykuł
27.01.2023
SEO

Tagi noscript  a SEO – czym jest? Jak poprawnie wykorzystać "noscript"

Trudno wyobrazić sobie świat bez Java Scriptu – jest dla nas oczywiste, że strony są animowane, rozmaite elementy s...

Przeczytaj artykuł
20.01.2023
SEO

Data-Driven SEO – co to?

Bycie osobą od SEO to ciekawe doświadczenie – wymaga to posiadania różnorodnych kompetencji, często z kom...

Przeczytaj artykuł
16.01.2023
SEO

Emoji a SEO

Wracamy do pisma obrazkowego – jedna emotikona wyraża więcej niż tysiąc słów. Pojawiają się nawet w tytułach i ...

Przeczytaj artykuł
09.01.2023
SEO

Multistore i SEO. Jak pozycjonować multistore?

Dla posiadaczy więcej niż jednego sklepu internetowego – multistore to wielkie ułatwienie i niebywała wygoda. Zarzą...

Przeczytaj artykuł
03.01.2023
SEO

Senuto – recenzja narzędzia do analizy widoczności

Jesteśmy nieomal pewni, że każdy SEOwiec i SEOwczyni znają i używają Senuto przy okazji codziennej pracy. Czym...

Przeczytaj artykuł
20.12.2022
SEO

Trendy SEO na 2023. Dwudziesty drugi w wyszukiwarce Google – updaty i zmiany w algorytmie 

Rok 2022 obfitował w nagłe zwroty akcji, również w Google – nie pozwolił nawet na chwilę odpocząć pozycjo...

Przeczytaj artykuł
13.12.2022