Raport: certyfikaty i znaki jakości e–commerce

|
|
Kategorie: Marketing Internetowy

Certyfikaty i znaki jakości mają być gwarancją bezpieczeństwa dla klientów, podnosić standardy e-commerce, budować zaufanie użytkowników oraz pomagać w wyborze konkretnego sklepu. Czy tak jest w rzeczywistości?

Prezentujemy raport, w którym wzięliśmy pod lupę firmy certyfikujące i porównaliśmy ich oferty. Prześwietliliśmy rynek e-commerce, aby poznać odpowiedzi na pytania czy obecność znaków wpływa na decyzje zakupowe Polaków oraz czy warto poddać się procesowi certyfikacji.

Z publikacji dowiesz się:

  • Czym są certyfikaty i znaki jakości?
  • Czy warto skorzystać z oferty firm certyfikujących i zainwestować w tego typu odznaczenia?
  • Czy certyfikaty wpływają na decyzje zakupowe?
  • Kto powinien w nie inwestować?
  • Na co zwracać uwagę wybierając firmę certyfikującą i nadającą znaki jakości?

Zapraszamy do lektury naszego raportu.

Zostaw swój adres email, a my prześlemy Ci najnowszy raport!




Chcę otrzymywać newsletter, w tym celu oświadczam, że mam skończone 16 lat, poprzez kliknięcie w przycisk „zapisz się” wyrażam zgodę na przetwarzanie przez GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k. (dalej: INTERIA) moich danych osobowych w tym na otrzymywanie informacji handlowej w formie newslettera i mailingów w celu prowadzenia marketingu towarów i usług INTERIA i podmiotów trzecich. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem
Sprawdź informacje o Administratorze Danych Osobowych.

Komentarze do artykułu: Raport: certyfikaty i znaki jakości e–commerce