Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

SEO

Nie tylko optymalizacja strony – po co nam audyt SEO?

Czym jest audyt SEO? Audyt przygotowuje serwis do dalszego pozycjonowania. Co więcej, bez niego nie ma mowy o pozycjonowaniu na konkretne frazy. To jasne. Jednak, jak niemal każda zmiana na stronie internetowej,...

Ścieżki użytkowników
Analityka Internetowa, Analytics

Ścieżkami użytkowników – przepływ celów w Google Analytics

Każde wdrożenie analityki internetowej powinno zacząć się od ustalenia celów obecności witryny w Internecie. Głównym celem dla witryn sprzedażowych jest zazwyczaj zakup produktu, ale nie należy zapominać o tym, że...

Nowinki ze świata SEO i content marketingu
Content Marketing, SEO

Nowinki SEO i content marketingowe

Zapraszamy na kolejną odsłonę naszego cyklu! Tym razem poza nowościami dotyczącymi wyszukiwarek powiemy kilka słów o tym, co ciekawego wydarzyło się w branży Content Marketingu. W końcu nie od dziś...

Emocjonalna siła przekazu
Biblioteka Akademii Semahead

Emocjonalna siła obrazu. Jak skutecznie wbić do głowy przekaz marki?

Żyjemy w świecie wizualizacji. Przekaz tekstowy przestaje zwracać naszą uwagę. Poszukujemy obrazu, schematu, przyjaznego przedstawienia danych, pozwalającego nam lepiej je zrozumieć.  Pozycjonowanie marki na rynku bez wizualnego młotka, ujednoznaczniającego skojarzenia,...

Wyszukiwarki

Nowość – Zakupy w Google!

Doczekaliśmy się! Google uruchomiło w Polsce zakładkę Zakupy, która oferuje dodatkowe funkcjonalności jeszcze na stronie wyszukiwania. To kolejny ukłon wyszukiwarki w stronę e-commerce. Jak to wygląda? Prześledziliśmy na prostym przykładzie działanie...

Nowości w social media sierpień
Social Media

Social media – co nowego w sierpniu?

Cóż tam, panie, w social media? Tradycyjnie – dzieje się. Po wprowadzeniu Instagram Stories kurz już opadł, a pokemonowy szał odszedł trochę w zapomnienie, ale twórcy największych portali i aplikacji...

Analityka Internetowa

E-book! Odkryj możliwości analityki internetowej z 25 przydatnymi wskazówkami

Analityka internetowa kryje w sobie niewyobrażalny potencjał. Wracamy zatem z nową porcją przydatnych porad, które pozwolą wrzucić kolejny bieg w codziennych działaniach analitycznych. Branża marketingu internetowego i analityki cały czas ewoluuje...

Custom affienities
Systemy Reklamowe

Niestandardowi odbiorcy o podobnych zainteresowaniach w Sieci Reklamowej i YouTube

W 2014 roku w Sieci reklamowej Google do Odbiorców o podobnych zainteresowaniach (Affinity Audiences) i Odbiorców na rynku (In-market Audiences) dołączyła nowa metoda kierowania: Niestandardowi odbiorcy o podobnych zainteresowaniach (Custom...

Pomóż pokonać stwora w oku Kubusia
Inne

Pokonać stwora w oku Kubusia

Kochani! Dziś zwracamy się do każdego z Was z ogromną prośbą o pomoc. To sprawa bardzo bliska naszemu sercu. Liczy się każde wsparcie, ale zostało mało czasu!Kubuś to półtoraroczny chłopiec, odważny...

Jak kierowane są reklamy w sieci GDN?
Systemy Reklamowe

Kierowanie reklam GDN, czyli o co chodzi w reklamach Lisa

Weekendowa afera z udziałem Tomasza Lisa i słynnymi już #ReklamamiLisa wznieciła bardzo burzliwą dyskusję na temat kierowania reklam w sieci reklamowej. Na Twitterze i Faceboooku pojawiło się mnóstwo głosów, że...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+