Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Nowinki social media z września
Social Media

Social media – co nowego we wrześniu?

Wakacje odeszły w niepamięć, czas więc poradzić sobie z pourlopową depresją i ze zdwojoną siłą wrócić do pracy. Przykład możemy spokojnie brać z twórców największych mediów społecznościowych, którzy w ubiegłym...

Możliwości Google Data Studio Beta
Analityka Internetowa

Już jest! – Google Data Studio Beta

Na początku 2016 roku w Stanach Zjednoczonych Google udostępniło Google Data Studio (beta). W zeszłym tygodniu beta wreszcie zawitała do 21 kolejnych krajów*, umożliwiając tym samym testowanie i korzystanie z...

3 nowości w Google Adwords
Systemy Reklamowe

Google łączy światy! Dużo nowych możliwości w AdWords

Google już od dłuższego czasu zapowiadał, że chce połączyć świat reklamy on-line ze światem off-line. Trzeba przyznać, że firma konsekwentnie dąży do celu - właśnie zrobili w tę stronę ogromny krok....

Biblioteka Akademii Semahead

Raport „Ekonomia współpracy w Polsce 2016”

W piątek 30.09 opublikowano raport „Ekonomia współpracy w Polsce 2016”, porządkujący i analizujący zjawisko ekonomii współpracy (Collaborative Economy) w kontekście pierwszego w Polsce szczegółowego badania użytkowników przygotowanego przez społeczność ekonomiawspolpracy.pl....

Rozszerzone reklamy AdWods można będzie testować dłużej
Systemy Reklamowe

Rozszerzone reklamy tekstowe przetestujemy dłużej

Mamy dobrą informację dla tych, którzy testują nowy format reklamy tekstowej dostępny od kilku tygodni w Google AdWords! Udostępniona kilka tygodni temu większa ilość znaków w reklamie jednych reklamodawców cieszy, inni...

SEO

Nie tylko optymalizacja strony – po co nam audyt SEO?

Czym jest audyt SEO? Audyt przygotowuje serwis do dalszego pozycjonowania. Co więcej, bez niego nie ma mowy o pozycjonowaniu na konkretne frazy. To jasne. Jednak, jak niemal każda zmiana na stronie internetowej,...

Ścieżki użytkowników
Analityka Internetowa, Analytics

Ścieżkami użytkowników – przepływ celów w Google Analytics

Każde wdrożenie analityki internetowej powinno zacząć się od ustalenia celów obecności witryny w Internecie. Głównym celem dla witryn sprzedażowych jest zazwyczaj zakup produktu, ale nie należy zapominać o tym, że...

Nowinki ze świata SEO i content marketingu
Content Marketing, SEO

Nowinki SEO i content marketingowe

Zapraszamy na kolejną odsłonę naszego cyklu! Tym razem poza nowościami dotyczącymi wyszukiwarek powiemy kilka słów o tym, co ciekawego wydarzyło się w branży Content Marketingu. W końcu nie od dziś...

Emocjonalna siła przekazu
Biblioteka Akademii Semahead

Emocjonalna siła obrazu. Jak skutecznie wbić do głowy przekaz marki?

Żyjemy w świecie wizualizacji. Przekaz tekstowy przestaje zwracać naszą uwagę. Poszukujemy obrazu, schematu, przyjaznego przedstawienia danych, pozwalającego nam lepiej je zrozumieć.  Pozycjonowanie marki na rynku bez wizualnego młotka, ujednoznaczniającego skojarzenia,...

Wyszukiwarki

Nowość – Zakupy w Google!

Doczekaliśmy się! Google uruchomiło w Polsce zakładkę Zakupy, która oferuje dodatkowe funkcjonalności jeszcze na stronie wyszukiwania. To kolejny ukłon wyszukiwarki w stronę e-commerce. Jak to wygląda? Prześledziliśmy na prostym przykładzie działanie...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+