Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

“Współczynnik odrzuceń” w Google Analytics
Analityka Internetowa

“Współczynnik odrzuceń” w Google Analytics

Współczynnik odrzuceń (więcej…)

Tygodniowy Mix SEMowy 24.11.2010
AdWords

Tygodniowy Mix SEMowy 24.11.2010

Co działo się w branży SEM w zeszłym tygodniu? Jeśli zainteresował Was nasz artykuł dotyczący etyki w SEO, trochę więcej na ten temat możecie przeczytać na blogu SEOMoz. http://www.seomoz.org/blog/beyond-good-and-evil-in-seo-11331 Kampanie...

“Czas spędzony na stronie” a “czas spędzony w witrynie” w Google Analytics
Analityka Internetowa

“Czas spędzony na stronie” a “czas spędzony w witrynie” w Google Analytics

Google Analytics to narzędzie równie przydatne co popularne, jednak aby prawidłowo go używać trzeba dobrze zrozumieć mechanizmy jakimi się kieruje i jakie ma ograniczenia. Brak takiej wiedzy może prowadzić do...

Google - Historia giganta wyszukiwarek
Marketing Internetowy

Google – Historia giganta wyszukiwarek

[caption id="attachment_687" align="alignleft" width="300"] Pierwotna wersja SERPa Google (Źródło:Google.com)[/caption] Z okazji konkursu wiedzy o Google, jaki przeprowadziliśmy w ostatnim czasie postanowiliśmy przybliżyć naszym czytelnikom nieco historii i ciekawostek na temat...

Tygodniowy Mix SEMowy
AdWords

Tygodniowy Mix SEMowy

Jak co tydzień przedstawiamy Wam najciekawsze publikacje branżowe z zeszłego tygodnia: Jest już dostępna nowa wersja Edytora Adwords dla Windows i Mac. Więcej na te temat przeczytacie na blogu Inside...

Konkurs Wiedzy o Google
Marketing Internetowy

Konkurs Wiedzy o Google

Zapraszamy wszystkich chętnych do wzięcia udziału w konkursie Wiedzy o Google. Do wygrania książki i płyty CD. O szczegółach konkursu dowiecie się na naszym profilu na Facebooku: Konkurs wiedzy o...

Co MŚP myślą, wiedzą i robią w internecie?
Marketing Internetowy

Co MŚP myślą, wiedzą i robią w internecie?

Google Polska opublikował w ramach programu "Internetowa rewolucja" najnowsze badania z cyklu "Co MŚP myślą, wiedzą i robią w internecie?". Wynika z niego że małe i średnie firmy: są coraz...

Tygodniowy Mix SEMowy 02.11.2010
AdWords

Tygodniowy Mix SEMowy 02.11.2010

Jak co tydzień przedstawiamy Wam najciekawsze publikacje branżowe z zeszłego tygodnia. Zacznijmy od rodzimych artykułów: Mariusz Gąsiewski  w swoim najnowszym wpisie prezentuje kilka przydatnych, aczkolwiek rzadko wykorzystywanych narzędzi służących do...

Słowa kluczowe - Embedowane dopasowania
AdWords

Słowa kluczowe – Embedowane dopasowania

Bardzo przydatną, zaawansowaną formą konstrukcji słów kluczowych i wykluczeń jest zastosowanie embedowanych dopasowań słów kluczowych. Zabieg ten pozwala użyć takiej kombinacji dopasowań, aby bardzo precyzyjnie odpowiadały  zapytaniom użytkowników. W efekcie...

Nowy SERP od Google?
SEO

Nowy SERP od Google?

Google testuje nowy serp, a może to już wersja ostateczna? Oceńcie sami. Nasze wnioski - dla zapytań gdzie pojawiały się do tej pory tradycyjne mapy (zapytania głównie lokalne): - coraz...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.