Blog o SEO/SEM Agencja Semahead

Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Ruch Not Provided z Google
SEO

Ruch Not Provided z Google

W analityce internetowej szczególne miejsce zajmuje analiza ruchu na serwisach WWW. Wiele osób z pewnością ciekawi kiedy, skąd i w jakim celu użytkownik trafił na ich stronę. Do pomiaru tego...

Zakupy Google - innowacja w kampaniach Adwords
Google Ads

Zakupy Google – innowacja w kampaniach Adwords

W pierwszym tygodniu listopada polscy reklamodawcy korzystający z systemu AdWords zyskali możliwość emisji reklam z listą produktów. Usługę tą opisywaliśmy jeszcze zanim była dostępna dla wszystkich -  W tym wpisie...

Jak rozliczać się z agencją SEO
SEO

Jak rozliczać się z agencją SEO?

Istnieje wiele modeli rozliczania się z agencjami SEO. Co ważne, od tego w jaki sposób agencja będzie rozliczać się z klientem, może zależeć powodzenie całej współpracy. Agencje SEO, które dbają...

ASO, czyli od czego zależy widzialność aplikacji w Google Play
SEO

ASO, czyli od czego zależy widzialność aplikacji w Google Play

ASO wydaje się być mało popularnym pojęciem w naszym kraju. Jego rozwinięcie w języku angielskim to App Store Optimization. Oznacza optymalizację aplikacji pod kątem wyszukiwarki znajdującej się w sklepie z...

Analityka Internetowa

Nowe Segmenty w Google Analytics

Segmentacja to bardzo istotny proces podczas analizy danych internetowych, o którym pisaliśmy na naszym blogu w tym miejscu. Proces segmentacji z poziomu Google Analytics jest dosyć prosty i uruchomienie segmentów...

Pingwin 2.0 – kto zyska, a kto straci?
SEO

Pingwin 2.0 – kto zyska, a kto straci?

Google co jakiś czas doskonali swój algorytm wyszukiwania, aby dostarczać swoim użytkownikom jak najwięcej wartościowych treści. Również w maju odnotowaliśmy zapowiadaną przez Mutt’a Cutts’a, szefa działu do walki ze spamem,...

Google Ads

Narzędzie Planowania Słów Kluczowych – innowacja czy krok wstecz?

Jakiś czas temu byliśmy świadkami serii dużych zmian narzędziowych, jakie nastąpiły na kontach Adwords. Google wprowadziło kilka nowych narzędzi, a cześć starych zostało zmodyfikowanych. Jedną z najbardziej kontrowersyjnych „innowacji” jest...

Google Ads

Remarketing w wyszukiwarce (RLSA)

Już od jakiegoś czasu dostępna jest  dla wszystkich użytkowników AdWords nowa funkcja – remarketing w wyszukiwarce (RLSA – Remarketing List for Search Ads). Jest to funkcjonalność długo wyczekiwana przez reklamodawców,...

Poprawa efektywności działań SEM dzięki kampaniom rozszerzonym
Google Ads

Poprawa efektywności działań SEM dzięki kampaniom rozszerzonym

Z racji tego, że od 22 lipca wszystkie kampanie AdWords zostały uaktualnione do rozszerzonych postanowiliśmy opisać sposoby polepszenia efektywności kampanii Adwords z wykorzystaniem kampanii rozszerzonych. Pisaliśmy już na blogu na...

Reklamy Wideo TrueView dla Adwords
Google Ads

Reklamy Wideo TrueView dla Adwords

Już jakiś czas temu w Adwords pojawiła się możliwość zarządzania kampaniami wideo z poziomu osobnego interfejsu. Za pomocą Adwords dla wideo możemy w prosty sposób  umieszczać reklamy zwane TrueVieweiev. w serwisie...



Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.