Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Konkurs Wiedzy o Google
Inne

Konkurs Wiedzy o Google

Zapraszamy wszystkich chętnych do wzięcia udziału w konkursie Wiedzy o Google. Do wygrania książki i płyty CD. O szczegółach konkursu dowiecie się na naszym profilu na Facebooku: Konkurs wiedzy o...

Co MŚP myślą, wiedzą i robią w internecie?
Inne

Co MŚP myślą, wiedzą i robią w internecie?

Google Polska opublikował w ramach programu "Internetowa rewolucja" najnowsze badania z cyklu "Co MŚP myślą, wiedzą i robią w internecie?". Wynika z niego że małe i średnie firmy: są coraz...

Tygodniowy Mix SEMowy 02.11.2010
Adwords, SEO, TMS

Tygodniowy Mix SEMowy 02.11.2010

Jak co tydzień przedstawiamy Wam najciekawsze publikacje branżowe z zeszłego tygodnia. Zacznijmy od rodzimych artykułów: Mariusz Gąsiewski  w swoim najnowszym wpisie prezentuje kilka przydatnych, aczkolwiek rzadko wykorzystywanych narzędzi służących do...

Słowa kluczowe - Embedowane dopasowania
Adwords

Słowa kluczowe – Embedowane dopasowania

Bardzo przydatną, zaawansowaną formą konstrukcji słów kluczowych i wykluczeń jest zastosowanie embedowanych dopasowań słów kluczowych. Zabieg ten pozwala użyć takiej kombinacji dopasowań, aby bardzo precyzyjnie odpowiadały  zapytaniom użytkowników. W efekcie...

Nowy SERP od Google?
SEO

Nowy SERP od Google?

Google testuje nowy serp, a może to już wersja ostateczna? Oceńcie sami. Nasze wnioski - dla zapytań gdzie pojawiały się do tej pory tradycyjne mapy (zapytania głównie lokalne): - coraz...

Tygodniowy Mix SEMowy 27.10.2010
TMS

Tygodniowy Mix SEMowy 27.10.2010

Jak co tydzień wybraliśmy dla Was najciekawsze naszym zdaniem  publikacje branżowe z ubiegłego tygodnia: Coraz powszechniej w reklamach Adwords jako landing page wykorzystywana jest zakładka z Facebooka. Troszkę więcej na...

Optymalizacja kampanii Adwords – praktyczne rady cz.2
Adwords

Optymalizacja kampanii Adwords – praktyczne rady cz.2

W pierwszej części przedstawiłem ogólne informacje na temat optymalizacji kampanii Adwords. W tej części chciałbym się skupić już na konkretnych przestrzeniach do optymalizacji. Przypominam, że przestrzenie te to: reklamy, docelowy...

Optymalizacja kampanii Adwords – praktyczne rady cz.2
Adwords

Optymalizacja kampanii Adwords – praktyczne rady cz.1

Wiele osób amatorsko zajmujących się prowadzeniem kampanii w Google Adwords tworzy kampanię, włącza ją i potem tylko patrzy na efekty. Tymczasem stworzenie kampanii to tylko mała część pracy jaką należy...

Tygodniowy Mix SEMowy 20.10.2010
Inne, TMS

Tygodniowy Mix SEMowy 20.10.2010

Jak co tydzień donosimy Wam o najciekawszych publikacjach branżowych z minionego tygodnia: Szeroko dyskutowanym i komentowanym w branży artykułem było wystąpienie Matta Cuttsa odnoszące się do polskich Systemów Wymiany Linków...

Wynik Jakości w teorii i praktyce
Adwords

Wynik Jakości w teorii i praktyce

Każdy, kto miał kiedykolwiek do czynienia z prowadzeniem działań w Adwords wie doskonale, że najistotniejszym parametrem determinującym skuteczność kampanii jest Wynik Jakości. Wskaźnik ten został wprowadzony w sierpniu 2005. Co...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+