Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Analityka Internetowa

Jak sprawdzić, czy witryna podoba się użytkownikom?

Czy istotne elementy przyciągają ich uwagę? Co zrobić, aby strona była bardziej konwersyjna? Aby odpowiedzieć na te pytania, należy zagłębić się nieco w sposób zachowywania się użytkowników na stronie, poznać...

Content Marketing

Jak wykorzystać quiz w działaniach content marketingowych?

Praca każdego marketera to nieustanne poszukiwanie skutecznych sposobów na dotarcie do grupy docelowej i skłonienie jej do wykonania pożądanych akcji. Czy testowałeś już, jak na Twoich odbiorców działają quizy? Czas...

SEO

Webinar: Przydatne narzędzia SEO

Za nami, kolejny webinar organizowany przez Call Page, który mieliśmy okazję poprowadzić. O narzędziach przydatnych w SEO, opowiadała Karolina Twardosz. Prezentujemy nagranie z tego wydarzenia, prezentację do pobrania oraz odpowiedzi...

AdWords

Dlaczego Google nie wyświetla moich reklam?

Przeszukałeś już całą Wyszukiwarkę Google, ale nadal nie możesz znaleźć swojej reklamy AdWords? Przedstawiamy 10 wskazówek, które mogą ułatwić znalezienie przyczyny tego tajemniczego zjawiska:   1. Na początku warto pamiętać,...

Analityka Internetowa

7 tagów Google Tag Managera

Google Tag Manager to popularne i darmowe narzędzie analityczne, które umożliwia samodzielne zarządzać tagami, czyli fragmentami kodów na stronie.  Dzięki niemu w łatwy i szybki sposób możemy, bez angażowania działu...

Content Marketing

Chwilowy brak weny na blogu? 9 inspirujących narzędzi, które podpowiedzą Ci temat

Czarna dziura, która zasysa wszystkie pomysły – jako twórca treści pewnie znasz to zjawisko. W blogosferze pełno jest spadających gwiazd ze słomianym zapałem do pisania i blogów, które świecą odbitym,...

Case study

Case study: Jak sprzedawać high fashion dzięki SEO?

VITKAC to sklep internetowy oferujący produkty marek z sektora high fashion, dla którego zastosowaliśmy SEO holistyczne. Nasze działania miały na celu wdrożenie kampanii SEO, która polegała na połączeniu optymalizacji technicznej...

Social Media

Nic nie sprzedaje lepiej w social media niż DPA

Remarketing dynamiczny to najskuteczniejszy pod względem sprzedaży rodzaj kampanii w ekosystemie Facebooka. Skutecznie dopina sprzedaż w e-commercach, zapewniając często ROAS na poziomie 800-1000%. Niestety ma on również swoje wady. Dowiedz się,...

SEO

Optymalizacja grafik – jak zwiększyć widoczność zdjęć w wyszukiwarce

W związku z dużą popularnością wcześniejszego artykułu, a w zasadzie krótkiego wstępu na temat optymalizacji grafik pod SEO, postanowiliśmy go nieco rozbudować. Przez wiele osób powyższe zagadnienie jest bowiem traktowane...

Analityka Internetowa

Nowinki Analityczne 04/2018

Łatwiejszy dostęp do nauki BigQuery dla początkujących, opcja alertów w Google Optimize oraz poprawa konwersyjności landing page’a – to najciekawsze tematy ostatniego miesiąca. Zobacz, jakie nowości świata analityki internetowej przyniosła...



Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.