Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Tygodniowy Mix SEMowy 20.10.2010
Inne, TMS

Tygodniowy Mix SEMowy 20.10.2010

Jak co tydzień donosimy Wam o najciekawszych publikacjach branżowych z minionego tygodnia: Szeroko dyskutowanym i komentowanym w branży artykułem było wystąpienie Matta Cuttsa odnoszące się do polskich Systemów Wymiany Linków...

Wynik Jakości w teorii i praktyce
Adwords

Wynik Jakości w teorii i praktyce

Każdy, kto miał kiedykolwiek do czynienia z prowadzeniem działań w Adwords wie doskonale, że najistotniejszym parametrem determinującym skuteczność kampanii jest Wynik Jakości. Wskaźnik ten został wprowadzony w sierpniu 2005. Co...

Google Website Optimizer – 6 testów które warto znać
Inne

Google Website Optimizer – 6 testów które warto znać

Google Website Optimizer to darmowe narzędzie do testowanie różnych rozwiązań wyglądu, nawigacji i treści witryny w celu uzyskania jak największego współczynnika konwersji - rejestracji, zakup produktu itd. W poniższym poście...

Adwords, SEO, TMS

Tygodniowy Mix SEMowy 12.10.2010

Jak co tydzień, przedstawiamy Wam najciekawsze doniesienia z branży SEM. Autorzy bloga BlogStorm poinformowali o kolejnej innowacji, jaką przygotowuje dla nas Google. Mowa tu o wyświetlaniu podglądu witryny na stronie...

Jak uzyskać certyfikat Google Adwords
Adwords, Analytics

Jak uzyskać certyfikat Google Adwords

W ostatnim czasie coraz więcej osób i agencji oferuje prowadzenie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach. Niekiedy usługi te świadczone są przez osoby niewystarczająco kompetentne.   Jak zatem odróżnić wysokiej klasy specjalistę od...

Tygodniowy Mix SEMowy 06.10.2010
Adwords, TMS

Tygodniowy Mix SEMowy 06.10.2010

Prezentujemy Wam SEMowe doniesienia z poprzedniego tygodnia: Na blogu Inside Adwords przeczytacie o możliwości bardziej precyzyjnego targetowania reklam w sieci partnerskiej. http://adwords.blogspot.com/2010/09/new-for-google-display-network-show-ads.html Google uruchomiło kolejną  stronę, na której zamieszczone będą...

Etyka vs. SEO
SEO

Etyka vs. SEO

Na ostatnim SemCamp poruszono ważna kwestie: jak należy wybierać agencję seo. Pojawiło się też hasło etyka, dosyć szybko pominięte w dalszej części prezentacji. Jeśli jednak ktoś dobrze zna świat seo...

ACE czyli eksperymenty w Google Adwords
Adwords

ACE czyli eksperymenty w Google Adwords

[caption id="attachment_426" align="alignleft" width="199"] Autor zdjęcia:Joe Pitz (CC)[/caption] Kilka dni temu Google wprowadził nową funkcję do interfejsu AdWords – ACE (Adwords Campaign Experiments). Celem tej funkcji jest sprawdzanie w czasie...

Jak pisać skuteczne teksty reklamowe w Adwords
Adwords

Jak pisać skuteczne teksty reklamowe w Adwords

Umiejętność pisania dobrych tekstów reklamowych to cecha, którą powinna legitymować się każda osoba zajmująca się prowadzeniem kampanii AdWords. Dobra reklama to reklama skuteczna, czyli taka, która spełnia określone cele. Prawidłowo...

Tygodniowy Mix SEMowy 14.09.2010
TMS

Tygodniowy Mix SEMowy 14.09.2010

Zeszłotygodniowe publikacje z branży SEM zostały zdominowane przez doniesienia o wprowadzeniu przez Google Wyszukiwania w czasie rzeczywistym. (Google Instant Search). Rozpoczęły się dywagacje i prognozy w jaki sposób nowa funkcjonalność...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+