Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Tygodniowy Mix SEMowy 14.09.2010
TMS

Tygodniowy Mix SEMowy 14.09.2010

Zeszłotygodniowe publikacje z branży SEM zostały zdominowane przez doniesienia o wprowadzeniu przez Google Wyszukiwania w czasie rzeczywistym. (Google Instant Search). Rozpoczęły się dywagacje i prognozy w jaki sposób nowa funkcjonalność...

Google Instant Search - szansa czy zagrożenie dla SEM?
Adwords

Google Instant Search – szansa czy zagrożenie dla SEM?

Od środy 08 września 2010 Google wprowadziło kolejną innowację, która wyświetla wyniki wyszukiwania już w momencie wpisywania hasła. Zasada działania Google Instant Search jest następująca: W momencie, gdy internauta wyszukuje...

Reklama w wyszukiwarce grafiki a reklama w wyszukiwarce sieci
Adwords

Reklama w wyszukiwarce grafiki a reklama w wyszukiwarce sieci

Od lipca 2010 istnieje możliwość prowadzenia kampanii Adwords także w wyszukiwarce grafiki Google. Jest to świetny sposób dotarcia do użytkowników poszukujących obrazów w Internecie. Reklamy w wyszukiwarce graficznej możemy zaprojektować...

Europejskie organizacje turystyczne nie doceniają SEM
Adwords

Europejskie organizacje turystyczne nie doceniają SEM

Jak pisaliśmy wcześniej na blogu rynek SEM szybko rośnie w siłę. Czy poszczególne branże nadążają za trendami w marketingu internetowym i potrafią docenić potencjał marketingu w wyszukiwarkach? Postanowiliśmy to sprawdzić....

Tygodniowy Mix SEMowy 07.09.2010
TMS

Tygodniowy Mix SEMowy 07.09.2010

Prezentujemy Wam ostatnie doniesienia z branży SEMowej Rozszerzenia lokalizacji w reklamach na telefon komórkowy są już dostępne, o czym donosi blog Inside Adwords. Więcej na ten temat pod poniższym linkiem:...

Jak mierzyć lojalność użytkowników z kampanii PPC
Adwords, Analytics

Jak mierzyć lojalność użytkowników z kampanii PPC

Jednym z największych bolączek każdej osoby zarządzającej kampanią PPC jest (albo przynajmniej powinno być) mierzenie lojalności  lub jak kto woli "powracalności" użytkowników (a ściślej rzecz ujmując cookie). No bo co...

Tygodniowy Mix SEMowy 17.08.2010
TMS

Tygodniowy Mix SEMowy 17.08.2010

Najświeższe publikacje z branży: Na oficjalnym blogu Adwords pojawił się artykuł dotyczący metod pomiaru i optymalizacji kampanii kierowanych na sieć partnerską. http://adwords.blogspot.com/2010/08/google-display-network-series-measure.html Autorzy bloga Wszystko o Adwords donoszą o  aktualizacji...

Tygodniowy Mix SEMowy 10.08.2010
TMS

Tygodniowy Mix SEMowy 10.08.2010

Prezentujemy Wam przegląd branżowych publikacji  z poprzedniego tygodnia: Na oficjalnym blogu Adwords znajdziecie podsumowanie innowacji  wprowadzonych w lipcu. http://adwords-pl.blogspot.com/2010/08/wakacyjne-forum-pomocy-czyli-co-nowego.html Z kolei Mariusz Gąsiewski na swoim blogu opisuje narzędzia przydatne w...

Koniec z zastrzeganiem fraz w Google!
Adwords

Koniec z zastrzeganiem fraz w Google!

W światku SEM zadrżała ziemia. Google ogłosił kontrowersyjną decyzję o zniesieniu we wrześniu tego roku możliwości zastrzegania fraz brandowych (związanych z konkretną marką) w reklamach PPC. (więcej…)

Tygodniowy Mix SEMowy 03.08.2010
TMS

Tygodniowy Mix SEMowy 03.08.2010

A oto, co ciekawego publikowała branża w zeszłym tygodniu: Autorzy bloga Inside Adwords po raz kolejny walczą z mitami kampanii Adwords. Zapraszamy do przeczytania  wpisu pod adresem: http://adwords.blogspot.com/2010/08/adwords-myths-common-misperceptions.html Na blogu...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+