Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Google Analytics – problemy z pomiarami
Analytics

Google Analytics – problemy z pomiarami

W poprzednich wpisach pokazywaliśmy dlaczego dane dotyczące współczynnika odrzuceń i średniego czasu na stronie w Google Analytics są prezentowane w sposób mało precyzyjny. Chciałbym kontynuować ten wątek, jednak tym razem...

Tygodniowy Mix SEMowy
TMS

Tygodniowy Mix SEMowy

Prezentujemy Wam doniesienia branżowe z ubiegłego tygodnia: Na pewno zauważyliście nowe Narzędzia Podglądu Reklam. Więcej o zmianie narzędzia przeczytacie na blogu Inside Adwords: http://adwords.blogspot.com/2011/01/announcing-improved-ad-preview-tool.html O zmianach w programie certyfikacji dla...

SEMCamp – relacja ze spotkania branży SEM
Adwords, Analytics

SEMCamp – relacja ze spotkania branży SEM

Wczoraj w Warszawie w auli SGH obyło się kolejne, siódme już spotkanie branży SEM organizowane przez Mariusza Gąsiewskiego – SEMCamp. W wypełnionej po brzegi sali odbyły się cztery prezentacje. (więcej…)

wiosna
Inne

Semahead wspiera Stowarzyszenie "Wiosna"

Spieszymy Was poinformować, że nawiązaliśmy współpracę ze stowarzyszeniem pożytku publicznego "Wiosna". Główną misją stowarzyszenia jest pomaganie ludziom, by skutecznie pomagali sobie nawzajem. Stowarzyszenie "Wiosna" szerzej znane jest z takich projektów...

Reklama na Youtube - miniprzewodnik
YouTube

Reklama na Youtube – miniprzewodnik

Reklama w serwisie YouTube nabiera w ostatnim czasie coraz większego znaczenia.  Ogromny potencjał reklamowy jaki drzemie w tym serwisie dostrzegli także  eksperci Google dokonując zakupu witryny w roku 2006. Ze...

Tygodniowy Mix SEMowy
Adwords, TMS

Tygodniowy Mix SEMowy

Ciekawi Was co ciekawego działo się w branży w minionym tygodniu: Autorzy bloga Inside Adwords prezentują najciekawsze innowacje  Adwords jakie wprowadzono w 2010 roku. http://adwords.blogspot.com/2010/12/10-of-our-favorite-adwords-innovations.html Tak jak koniec roku zmusza...

Filtr poziomu treści (Reading level) w Google
Inne, SEO

Filtr poziomu treści (Reading level) w Google

Od niedawna w wyszukiwarce Google (póki co w wersji angielskiej) możemy odnaleźć nowy filtr, pozwalający na określenie na jakim poziomie intelektualnym treść nas interesuje. Opcja może się przydać w różnych...

Tygodniowy Mix SEMowy
Adwords, TMS

Tygodniowy Mix SEMowy

Co działo się w branży SEMowej w zeszłym tygodniu? Są zmiany w narzędziu propozycji słów kluczowych, o których pisaliśmy także i my. Jakie konkretnie? O tym dowiecie się z ostatniego...

Google poprawia narzędzie propozycji słów kluczowych
Wyszukiwarki

Google poprawia narzędzie propozycji słów kluczowych

Chyba każdy specjalista SEO i SEM zna(ł) narzędzie propozycji słów kluczowych. Jakiś czas temu Google pokazało nowy interface tego narzędzia, udostępniając jednocześnie możliwość przełączenia się na starą wersje. Nie znałem...

CTR - Jak poprawić kluczowy wskaźnik kampanii Adwords
Adwords

CTR – Jak poprawić kluczowy wskaźnik kampanii Adwords

Czym jest CTR? CTR (Click through Rate) jest jednym z podstawowych wskaźników będących miarą skuteczności kampanii Adwords. Wyraża on stosunek liczby kliknięć,do ilości wyświetleń  danej reklamy i podawany jest w...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+