Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Jak rozliczać się z Agencją SEO? Część II
SEO

Jak rozliczać się z Agencją SEO? Część II

W poprzednim artykule poruszyłem kwestię najczęściej stosowanych modeli biznesowych w branży SEO. Zabrakło tam jednak informacji o opłacie stałej oraz usługach, które najczęściej są rozliczane z jej wykorzystaniem. Taki model...

SEO

Dlaczego warto dobierać słowa kluczowe dla swojej witryny?

Wielu przedsiębiorców prowadzących internetowy biznes z pewnością zastanawiało się jak zwiększyć, bądź w ogóle sprowadzić, ruch z wyszukiwarek internetowych na swój serwis. Analizując przeróżne gałęzie reklamy internetowej niejednokrotnie napotkać można...

Działania SEO gdy strona ma kilka wersji językowych cz. 2
SEO

Działania SEO gdy strona ma kilka wersji językowych cz. 2

Użyteczność korzystania z kilku wersji językowych Każdy użytkownik powinien mieć możliwość swobodnego przełączania się pomiędzy wersjami językowymi. Przykładem takiego rozwiązania może być wybór wersji językowych na stronie firmy translatorskiej skrivanek.pl,...

SEO, Wyszukiwarki

Działania SEO gdy strona ma kilka wersji językowych

Niewątpliwie, dziś strona internetowa to już nie tylko wizytówka firmy, jak było to jeszcze kilka lat temu. Owszem, nadal podstawową jej funkcją jest przedstawienie oferty organizacji oraz udostępnienie danych kontaktowych,...

Ruch Not Provided z Google
SEO, Wyszukiwarki

Ruch Not Provided z Google

W analityce internetowej szczególne miejsce zajmuje analiza ruchu na serwisach WWW. Wiele osób z pewnością ciekawi kiedy, skąd i w jakim celu użytkownik trafił na ich stronę. Do pomiaru tego...

Zakupy Google - innowacja w kampaniach Adwords
Adwords, Wyszukiwarki

Zakupy Google – innowacja w kampaniach Adwords

W pierwszym tygodniu listopada polscy reklamodawcy korzystający z systemu AdWords zyskali możliwość emisji reklam z listą produktów. Usługę tą opisywaliśmy jeszcze zanim była dostępna dla wszystkich -  W tym wpisie...

Jak rozliczać się z agencją SEO
SEO

Jak rozliczać się z agencją SEO?

Istnieje wiele modeli rozliczania się z agencjami SEO. Co ważne, od tego w jaki sposób agencja będzie rozliczać się z klientem, może zależeć powodzenie całej współpracy. Agencje SEO, które dbają...

ASO, czyli od czego zależy widzialność aplikacji w Google Play
Mobile

ASO, czyli od czego zależy widzialność aplikacji w Google Play

ASO wydaje się być mało popularnym pojęciem w naszym kraju. Jego rozwinięcie w języku angielskim to App Store Optimization. Oznacza optymalizację aplikacji pod kątem wyszukiwarki znajdującej się w sklepie z...

Analityka Internetowa, Analytics

Nowe Segmenty w Google Analytics

Segmentacja to bardzo istotny proces podczas analizy danych internetowych, o którym pisaliśmy na naszym blogu w tym miejscu. Proces segmentacji z poziomu Google Analytics jest dosyć prosty i uruchomienie segmentów...

Pingwin 2.0 – kto zyska, a kto straci?
SEO, Wyszukiwarki

Pingwin 2.0 – kto zyska, a kto straci?

Google co jakiś czas doskonali swój algorytm wyszukiwania, aby dostarczać swoim użytkownikom jak najwięcej wartościowych treści. Również w maju odnotowaliśmy zapowiadaną przez Mutt’a Cutts’a, szefa działu do walki ze spamem,...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+