Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Możliwości Google Analytics
Analityka Internetowa, Analytics

Możliwości Google Analytics

Google Analytics jest bezpłatnym narzędziem analitycznym firmy Google umożliwiającym podejmowanie decyzji w celu ulepszenia witryny na podstawie ogromnej liczby dostępnych raportów. System Analytics’a pozwala odpowiedzieć na wiele pytań związanych z...

Czego szukamy w internecie przed Świętami i jak to można wykorzystać?
Rozwój biznesu w internecie, Wyszukiwarki

Czego szukamy w internecie przed Świętami i jak to można wykorzystać?

Chociaż na Wielkanoc wydajemy kilka razy mniej niż podczas świąt Bożego Narodzenia, okres ten niewątpliwe sprzyja wzrostowi koniunktury konsumenckiej. Z roku na rok coraz większa część naszych decyzji zakupowych podejmowana...

Wielkanocne zakupy przez internet coraz bardziej popularne
Inne, Rozwój biznesu w internecie, Wyszukiwarki

Wielkanocne zakupy przez internet coraz bardziej popularne

Przed Wielkanocą kupujemy więcej produktów do pieczenia, wędlin, mięs i serów. Trend ten obserwują również przedstawiciele e-delikatesów mimo, iż konsumenci przy zakupie produktów online mają obawy dotyczące ich świeżości. Według...

Zagrożenia związane z pozycjonowaniem – jak je minimalizować korzystając z narzędzi Google’a?
SEO, Wyszukiwarki

Zagrożenia związane z pozycjonowaniem – jak je minimalizować korzystając z narzędzi Google’a?

Od wielu miesięcy bardzo popularny jest temat zagrożeń związanych z pozycjonowaniem stron internetowych. Działania które niegdyś przynosiły zamierzony efekt, teraz niekoniecznie będą dobrym sposobem na podnoszenie pozycji w wynikach wyszukiwania....

Jak dobrać słowa kluczowe dla swojej firmy?
Analityka Internetowa, SEO

Jak dobrać słowa kluczowe dla swojej firmy?

Zdecydowana większość przedsiębiorców posiada własny serwis internetowy. Niekiedy jest to prosta strona z informacjami o firmie i z kontaktem, a niekiedy duży serwis prowadzący sprzedaż towarów przez Internet i publikujący...

10 kroków do skutecznego SEM/SEO
Rozwój biznesu w internecie, SEO

10 kroków do skutecznego SEM/SEO

Działania marketingowe w wyszukiwarce Google odgrywają kluczową rolę na polu promocji on-line. Pozwalają przyciągnąć nowych klientów i czytelników do naszego serwisu, sprawiają, że osoby poszukujące naszej usługi czy produktu mają...

Psychologia wyszukiwania
SEO

Psychologia wyszukiwania

Wyszukiwarka już dawno przestała być tylko miejscem które dostarcza nam w najszybszy możliwy sposób odpowiedzi na zadane pytanie. Teraz to także jeden z podstawowych obszarów wykorzystywany przez wiele firm do...

Jak rozliczać się z Agencją SEO? Część II
SEO

Jak rozliczać się z Agencją SEO? Część II

W poprzednim artykule poruszyłem kwestię najczęściej stosowanych modeli biznesowych w branży SEO. Zabrakło tam jednak informacji o opłacie stałej oraz usługach, które najczęściej są rozliczane z jej wykorzystaniem. Taki model...

SEO

Dlaczego warto dobierać słowa kluczowe dla swojej witryny?

Wielu przedsiębiorców prowadzących internetowy biznes z pewnością zastanawiało się jak zwiększyć, bądź w ogóle sprowadzić, ruch z wyszukiwarek internetowych na swój serwis. Analizując przeróżne gałęzie reklamy internetowej niejednokrotnie napotkać można...

Działania SEO gdy strona ma kilka wersji językowych cz. 2
SEO

Działania SEO gdy strona ma kilka wersji językowych cz. 2

Użyteczność korzystania z kilku wersji językowych Każdy użytkownik powinien mieć możliwość swobodnego przełączania się pomiędzy wersjami językowymi. Przykładem takiego rozwiązania może być wybór wersji językowych na stronie firmy translatorskiej skrivanek.pl,...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+