Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Poprawa efektywności działań SEM dzięki kampaniom rozszerzonym
Adwords, Systemy Reklamowe, Wyszukiwarki

Poprawa efektywności działań SEM dzięki kampaniom rozszerzonym

Z racji tego, że od 22 lipca wszystkie kampanie AdWords zostały uaktualnione do rozszerzonych postanowiliśmy opisać sposoby polepszenia efektywności kampanii Adwords z wykorzystaniem kampanii rozszerzonych. Pisaliśmy już na blogu na...

Reklamy Wideo TrueView dla Adwords
Adwords, Systemy Reklamowe

Reklamy Wideo TrueView dla Adwords

Już jakiś czas temu w Adwords pojawiła się możliwość zarządzania kampaniami wideo z poziomu osobnego interfejsu. Za pomocą Adwords dla wideo możemy w prosty sposób  umieszczać reklamy zwane TrueVieweiev. w serwisie...

12 SemCamp - podsumowanie spotkania
Adwords, Systemy Reklamowe, Wydarzenia

12 SemCamp – podsumowanie spotkania

W czwartek, 7 marca miała miejsce 12. edycja SEMCAMPU. Konferencja odbyła się jak zawsze w Warszawie. Spotkanie składało się z 6 wystąpień, a rozpoczęło prezentacją Mariusza Gąsiewskiego o ostatniej nowości...

201x rokiem mobile
Mobile

201x rokiem mobile

W czwartym tygodniu lutego (21-22) w Krakowie odbyła się II edycja konferencji Mobile Trends. Były co najmniej dwa powody dla których zdecydowaliśmy się tam pojawić. Po pierwsze, konferencje branżowe rzadko...

Kampanie Rozszerzone w Google Adwords
Adwords, Wyszukiwarki

Kampanie Rozszerzone w Google Adwords

W ostatnich dniach Google wprowadziło dużą zmianę w sposobie prowadzenia kampanii Adwords. Jest to pierwsza od dłuższego czasu tak znacząca modyfikacja.  Zmiana ta polega na wprowadzeniu tak zwanych Kampanii Rozszerzonych....

Mierzenie lojalności (powracalności) użytkowników za pomocą ścieżek wielokanałowych Google Analytics
Analityka Internetowa, Analytics

Mierzenie lojalności (powracalności) użytkowników za pomocą ścieżek wielokanałowych Google Analytics

Już od dłuższego czasu osobom zajmującym się marketingiem internetowym spędzały sen z powiek problemy związane z mierzeniem tzw "lojalności" użytkowników. Nie było wiadomo ilu internautów spośród tych, którzy weszli z...

Nowy Remarketing Adwords z poziomu Google Analytics
Adwords, Analytics

Nowy Remarketing Adwords z poziomu Google Analytics

W ostatnim czasie na coraz większej liczbie kont Google Analytics uruchamiany jest tzw. Nowy Remarkteing. Dla przypomnienia remarketing to jedna z funkcjonalności systemu Adwords, pozwalająca kierować reklamy do internautów, którzy...

Rola segmentacji w analityce internetowej
Analityka Internetowa, Analytics

Rola segmentacji w analityce internetowej

Segmentacja jest jednym z najistotniejszych działań w procesie analizy danych internetowych. Prowadząc analizy ruchu w witrynie musimy zawsze brać pod uwagę kontekst. Przykładowo informacja że współczynnik odrzuceń w danym miesiącu...

Podsumowanie ósmego spotkania Silesia SEM
Wydarzenia

Podsumowanie ósmego spotkania Silesia SEM

W ostatni wtorek 30 października odbyło się ósme już spotkanie z cyklu Silesia SEM. W programie konferencji znalazły się tematy dotyczące generowania Rich Snippets, tworzenia skutecznego landing page, użyteczności stron...

Zaawansowane modyfikacje kodu śledzącego Google Analytics
Analityka Internetowa, Analytics

Zaawansowane modyfikacje kodu śledzącego Google Analytics

Podstawą gromadzenia danych w Google Analytics jest kod śledzący nazywany GATC (Google Analytics Tracking Code) oparty o tagi języka skryptowego JavaScript. Za pomocą kodu śledzącego tworzone są pliki cookies odpowiadające...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+