Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

SEO

Nowinki SEO i Content Marketingowe 06/2018

Wypoczęci po długim weekendzie? Czas na kolejną porcję wiadomości! W tym miesiącu: sztuczna inteligencja w Google News, powrót do krótszych meta description i analiza insightów zachowania odbiorców. Zapraszamy!   Nowinki...

Case study

Case study: kampania leadowa B2B w social mediach

Astor to jeden z czołowych przedstawicieli branży automatyki i robotyki w Polsce, dla którego przeprowadziliśmy kampanię leadową w kanałach Social Media. Okazała się ona tak skuteczna, że pod względem kosztów...

SEO

Porównanie platform sklepowych

Dobry produkt i konkurencyjna cena, to obecnie zdecydowanie za mało, żeby skutecznie sprzedawać w Internecie. Przed rozpoczęciem działalności online, należy przede wszystkim wybrać odpowiedni silnik, na którym sklep internetowy będzie...

Social Media

Media społecznościowe w branży ślubnej – jak prowadzić profil i targetować reklamy?

Od ich ilości można dostać zawrotu głowy. Biżuteria, suknie, buty, fryzjerzy, kwiaty, sale czy cateringi, to tylko niektóre z rzeczy poszukiwanych przez przyszłe pary młode. Branża ślubna to lukratywny biznes...

AdWords

5 funkcji nowego interfejsu AdWords, które usprawnią Twoją pracę

Na nowy panel AdWords nie ma mocnych - niezależnie od tego, czy jako marketingowiec płynnie przeskoczyłeś do kolorowego interfejsu, czy może wciąż klikasz “Wróć do poprzedniej wersji AdWords” wiedz, że...

SEO

Modele współpracy z agencją SEO – na co zwracać uwagę przed podpisaniem umowy?

Wybór odpowiedniego sposobu  rozliczenia za działania SEO jest jednym z kluczowych elementów startu współpracy na linii klient – agencja. Głównych modeli rozliczeń jest kilka, o czym pisaliśmy już wcześniej na...

Content Marketing

Influencer marketing: czy warto inwestować w mikroinfluencerów?

Influencer zdaje się być słowem-kluczem w przypadku każdej zaawansowanej strategii content marketingowej. Czy warto inwestować tylko w szerokozasięgowe „grube ryby” czy lepiej skupić się na „płotkach” i dać szansę mikroinfluencerom?...

SEO

Jak crawlować duże serwisy za pomocą Screaming Froga?

Używasz Screaming Froga i zastanawiasz się, jak usprawnić jego działanie? Jak wykorzystać w pełni jego możliwości i pomóc sobie w analizie dużej witryny? Poznaj przydatne sposoby na optymalny crawl z...

Content Marketing

3 najczęstsze błędy przy prowadzeniu bloga

Według raportu IAB Polska „Content marketing” opublikowanego w 2017 roku już 54% firm w swojej komunikacji marketingowej wykorzystuje blogi*. Prowadzisz firmowy blog albo planujesz go założyć? Sprawdź, jakie blogowe grzeszki...

SEO

Nowinki SEO i Content Marketingowe 05/2018

Wypoczęci po majówce? My z nową energią zabieramy się za przegląd informacji ze świata SEO i content marketingu! Co się działo w ostatnim czasie? Aktualizacja głównego algorytmu Google, koniec goo.gl...



Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.