Generic selectors
Tylko dokładne dopasowanie
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Filtruj po kategoriach
Analityka internetowa
BLOG.re:view
Content marketing
Marketing automation
Marketing internetowy
PPC
SEO
Social media
Z życia Semahead
Skontaktuj się z nami

  • Hidden
  • To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Najbardziej aktualny blog

PPC

Odliczanie w reklamach AdWords

  Możliwość umieszczania w reklamach AdWords odliczania istnieje już od dłuższego czasu. Najpierw z wykor...

Przeczytaj artykuł
19.12.2014
SEO

Jak pozycjonować stronę w Google?

  Od czasów kiedy Google uruchomiło wyszukiwarkę, metody pozycjonowania zmieniały się a wraz z nimi algor...

Przeczytaj artykuł
16.12.2014
PPC

Zaawansowana optymalizacja kampanii SEM na przykładzie kampanii DHL

  Kampanie Google AdWords przyciągnęły już ponad milion reklamodawców na całym świecie. Ten fakt nie dziwi, sz...

Przeczytaj artykuł
17.11.2014
Content marketing

Storytelling – dobra opowieść kluczem do promocji brandu

  Tradycyjne formy marketingu są obecnie wypierane przez metody bardziej angażujące odbiorcę. Social media i c...

Przeczytaj artykuł
25.09.2014
SEO

Jak budować wizerunek swojej firmy w Google

  Google wprowadził zmiany w swojej usłudze skierowanej do firm oraz marek. Usługa dzięki, której wł...

Przeczytaj artykuł
13.08.2014
Content marketing

15 narzędzi do zmiany rozmiaru zdjęć

  Obrazy stanowią większość pobieranych bajtów na stronie internetowej. Jeśli czas ładowania się dłuży, jej użytkow...

Przeczytaj artykuł
05.08.2014
PPC

Kampanie DSA przynoszące zysk - czy to możliwe?

W ostatnich tygodniach kilkukrotnie spotkałem się z opiniami na temat słabej skuteczności dynamicznych kampani...

Przeczytaj artykuł
12.05.2014
Analityka internetowa

Możliwości Google Analytics

  Google Analytics jest bezpłatnym narzędziem analitycznym firmy Google umożliwiającym podejmowanie decyzji w celu ...

Przeczytaj artykuł
22.04.2014
SEO

10 kroków do skutecznego SEM/SEO

  Działania marketingowe w wyszukiwarce Google odgrywają kluczową rolę na polu promocji on-line. Pozwalają prz...

Przeczytaj artykuł
02.04.2014
SEO

Działania SEO gdy strona ma kilka wersji językowych cz. 2

  Użyteczność korzystania z kilku wersji językowych Każdy użytkownik powinien mieć możliwość swobodnego przełączani...

Przeczytaj artykuł
14.03.2014
SEO

Działania SEO gdy strona ma kilka wersji językowych

Niewątpliwie, dziś strona internetowa to już nie tylko wizytówka firmy, jak było to jeszcze kilka lat tem...

Przeczytaj artykuł
21.02.2014
SEO

Ruch Not Provided z Google

  W analityce internetowej szczególne miejsce zajmuje analiza ruchu na serwisach WWW. Wiele osób z pewnoś...

Przeczytaj artykuł
11.02.2014
PPC

Zakupy Google - innowacja w kampaniach Adwords

  W pierwszym tygodniu listopada polscy reklamodawcy korzystający z systemu AdWords zyskali możliwość emisji r...

Przeczytaj artykuł
27.11.2013
SEO

ASO, czyli od czego zależy widzialność aplikacji w Google Play

  ASO wydaje się być mało popularnym pojęciem w naszym kraju. Jego rozwinięcie w języku angielskim to App...

Przeczytaj artykuł
10.10.2013
PPC

Remarketing w wyszukiwarce (RLSA)

  Już od jakiegoś czasu dostępna jest  dla wszystkich użytkowników AdWords nowa funkcja – remarketing w wyszuk...

Przeczytaj artykuł
13.08.2013
PPC

Reklamy Wideo TrueView dla Adwords

  Już jakiś czas temu w Adwords pojawiła się możliwość zarządzania kampaniami wideo z poziomu osobnego interfe...

Przeczytaj artykuł
17.05.2013
Analityka internetowa

Mierzenie lojalności (powracalności) użytkowników za pomocą ścieżek wielokanałowych Google Analytics

  Już od dłuższego czasu osobom zajmującym się marketingiem internetowym spędzały sen z powiek problemy związa...

Przeczytaj artykuł
02.01.2013
Analityka internetowa

Rola segmentacji w analityce internetowej

  Segmentacja jest jednym z najistotniejszych działań w procesie analizy danych internetowych. Prowadząc anali...

Przeczytaj artykuł
14.11.2012
Analityka internetowa

Testy A/B i Wielowymiarowe

  Częstym błędem przy optymalizacji witryn jest przekonanie, że użytkownicy internetu mają takie same odczucia, pot...

Przeczytaj artykuł
27.04.2012
PPC

Kilka prostych narzędzi usprawniających prowadzenie kampanii Adwords

  Jakiś już czas temu serwis PPC Blog udostępnił kilka przydatnych, bezpłatnych narzędzi usprawniających pracę przy prow...

Przeczytaj artykuł
16.04.2012
PPC

Optymalizator Konwersji Google Adwords

  Optymalizator konwersji to narzędzie, które pomaga zwiększyć ilość konwersji w kampaniach Adwords. Najprości...

Przeczytaj artykuł
26.05.2011
PPC

Optymalizacja słów kluczowych pod CTR i ROI

  Reklamowanie się w Adwords polega nie tylko na odpowiednim skonstruowaniu kampanii, ale także...

Przeczytaj artykuł
11.05.2011
PPC

Reklama na Youtube - miniprzewodnik

  Reklama w serwisie YouTube nabiera w ostatnim czasie coraz większego znaczenia.  Ogromny potencjał reklamowy...

Przeczytaj artykuł
14.01.2011
PPC

CTR - Jak poprawić kluczowy wskaźnik kampanii Adwords

  Czym jest CTR? CTR (Click through Rate) jest jednym z podstawowych wskaźników będących miarą skuteczności kampani...

Przeczytaj artykuł
10.12.2010