Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Analityka Internetowa

Czy mój blog potrzebuje Google Analytics?

Google Analytics to dziś bardzo popularne narzędzie analityczne, które pozwala na uzyskanie szerokiego zakresu informacji na temat naszej witrynie internetowej. Korzysta z niego wiele sklepów internetowych, chcących poznać szczegółowo kroki...

Content Marketing

Serce i rozum, czyli jak podejmujemy decyzje zakupowe?

Robiąc zakupy myślisz bardziej jak ssak, a może jak gad? Kręci Ci się łezka w oku, gdy oglądasz słynną reklamę Allegro (choć nie wiesz, dlaczego)? Omijasz szerokim łukiem puste sklepy,...

Wyszukiwarki

Automatyczne propozycje reklam od Google

Chcesz zwiększyć skuteczność swoich kampanii w sieci wyszukiwania? Google obiecuje, że pomoże Ci to osiągnąć dzięki swojemu nowemu narzędziu - automatycznym propozycjom reklam tekstowych. Od 29 kwietnia 2018r. na stronie...

YouTube

YouTube kontra telewizja – kto wyjdzie z tego cało?

Czy w ogóle powinniśmy rozważać wybór pomiędzy tymi dwoma kanałami? Wiele działów marketingu zadaje sobie to pytanie coraz częściej. Serwisy takie jak YouTube, Netflix, Twitch mają do zaoferowania często dużo...

SEO

Zennoposter – pobieranie danych z Google Search Console

Witam was ponownie w kolejnej części artykułu związanego z programem do automatyzacji działań – Zennoposter. Dziś stworzymy szablon, który będzie odpowiadał za pobieranie danych z Google Search Console. Skupimy się...

Analityka Internetowa

Co w trawie piszczy, czyli do czego służy Google Trends?

Google Trends to darmowe narzędzie, które pozwoli Ci odkryć czego użytkownicy szukają w sieci i jakie są ich potrzeby. Google to najczęściej wykorzystywana wyszukiwarka na świecie, nic więc dziwnego, że...

Adwords

Google zamyka konta AdWords bez wydatków w ostatnich 15 miesiącach

Google ogłosił dziś na facebookowym profilu Google AdWords, że konta, na których w ostatnich 15 miesiącach nie było wydatków na reklamę zostaną zamknięte. Powiadomienia managerowie kont otrzymają drogą mailową.  ...

SEO

Jakie informacje powinny znaleźć się w raporcie SEO?

Raport SEO to dokument zawierający wszystkie informacje na temat efektów uzyskanych z kampanii SEO. Klienci powinni dostawać go od Agencji w każdym miesiącu. Dzięki takim raportom są w stanie zweryfikować...

yandex
Analityka Internetowa

Yandex Metrica – przydatny dodatek do Google Analytics?

Yandex Metrica jest darmowym narzędziem, pozwalającym m.in. na generowanie map ciepła, dzięki którym możemy monitorować zachowanie użytkownika na stronie. Narzędzie to sprawdzi się świetnie w analizie użyteczności witryny jako uzupełnienie...

Analityka Internetowa

Nowinki Analityczne 03/2018

Nowe funkcjonalności Google Optimize, odświeżony panel do zarządzania użytkownikami czy konfiguracja negatywnych celi w GA – oto lista rzeczy, o których mówiło się w analityce w ostatnim miesiącu. Przeczytaj marcową...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+