Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

wywieranie wpływu
Rozwój biznesu w internecie

9 skutecznych bodźców mentalnych: jak efektywnie wywierać wpływ w działaniach marketingowych?

Zanim przedstawię szczegóły, chcę Cię ostrzec — bodźce mentalne to naprawdę skuteczna broń. Niestety może być stosowana zarówno w dobrym, jak i w złym celu. Szczerze mówiąc, zdaję sobie sprawę...

nowe logo google
Wyszukiwarki

Nowe logo Google

Google zmieniło swoje logo. Nie pierwszy i zapewne nie ostatni raz. Jest to największa zmiana, jaka została wprowadzona od 1999 roku, kiedy zrezygnowano z wykrzyknika na końcu nazwy.Proste, kolorowe, przyjazne...

Analityka Internetowa, Analytics

Dlaczego warto używać Google Analytics? Trzy podstawowe korzyści

Jeżeli prowadzisz stronę firmową, bloga lub sklep internetowy prawdopodobnie nie jest ci obce hasło Google Analytics. Być może zastanawiasz się nad rozpoczęciem swojej przygody z tym narzędziem, ale nie wiesz,...

Raport AdEx
Inne, Rozwój biznesu w internecie

Raport AdEx: reklama graficzna napędza dwucyfrowy wzrost komunikacji online

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – w pierwszym kwartale 2015 roku wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły o 13,6%....

spam w GA
Analityka Internetowa, Analytics

6 sposobów na walkę ze spamem w Google Analytics

Spam to pojęcie, które kiedyś kojarzyło się tylko i wyłącznie z pocztą e-mail. Obecnie zjawisko to jest przekrojowe i dotyczy bardzo wielu sfer naszego życia. Spam możemy znaleźć w skrzynkach...

Autentyczność w biznesie
Rozwój biznesu w internecie

Autentyczność w biznesie

Budowanie swojej marki na autentycznym przekazie, pokazywanie siebie w tym, co robisz, jest jedną z dróg, by szybciej i skuteczniej dotrzeć do swoich idealnych klientów. Wiem, że gdzieś tam są...

Autentyczna promocja
Content Marketing, Rozwój biznesu w internecie

Autentyczna promocja

W poniższym opracowaniu przedstawiam dwa bardzo mocne trendy w marketingu, które sprzyjają promowaniu marek zbudowanych na autentycznych podstawach: content marketing (marketing treści) i storytelling (marketing narracyjny). Pokazuję też, jak możesz...

reklama małych przedsiebiorstw
Inne, Rozwój biznesu w internecie

Małe i średnie przedsiębiorstwa w Internecie

Cztery lata temu opublikowaliśmy artykuł podsumowujący badania z cyklu “Co MŚP myślą, wiedzą i robią w Internecie?”. Teraz wracamy, by sprawdzić, jak wygląda obecna sytuacja. Co nas do tego skłoniło?Fakt,...

zakupy latem
Rozwój biznesu w internecie

Wakacje w Internecie: co kupujemy latem w sieci?

Sezonowość to jedna z cech charakteryzujących nasilenie zakupów w branży e-commerce. Przez Internet najwięcej kupujemy w okresie przedświątecznym, czyli w listopadzie i grudniu. Sprzedaż wybranych kategorii produktów rośnie także w...

Raport Social media
Facebook, Social Media

Raport Interaktywnie.com „Media społecznościowe 2015”

Zeszłoroczne pogłoski o śmierci Facebooka okazały się mocno przesadzone. Serwis Zuckerberga - mimo że faktycznie może zbyt profesjonalny dla amerykańskich nastolatków - dla marketerów jest nadal doskonałą platformą komunikacyjną. Dzisiaj...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+