Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Autentyczność w biznesie
Rozwój biznesu w internecie

Autentyczność w biznesie

Budowanie swojej marki na autentycznym przekazie, pokazywanie siebie w tym, co robisz, jest jedną z dróg, by szybciej i skuteczniej dotrzeć do swoich idealnych klientów. Wiem, że gdzieś tam są...

Autentyczna promocja
Content Marketing, Rozwój biznesu w internecie

Autentyczna promocja

W poniższym opracowaniu przedstawiam dwa bardzo mocne trendy w marketingu, które sprzyjają promowaniu marek zbudowanych na autentycznych podstawach: content marketing (marketing treści) i storytelling (marketing narracyjny). Pokazuję też, jak możesz...

reklama małych przedsiebiorstw
Inne, Rozwój biznesu w internecie

Małe i średnie przedsiębiorstwa w Internecie

Cztery lata temu opublikowaliśmy artykuł podsumowujący badania z cyklu “Co MŚP myślą, wiedzą i robią w Internecie?”. Teraz wracamy, by sprawdzić, jak wygląda obecna sytuacja. Co nas do tego skłoniło?Fakt,...

zakupy latem
Rozwój biznesu w internecie

Wakacje w Internecie: co kupujemy latem w sieci?

Sezonowość to jedna z cech charakteryzujących nasilenie zakupów w branży e-commerce. Przez Internet najwięcej kupujemy w okresie przedświątecznym, czyli w listopadzie i grudniu. Sprzedaż wybranych kategorii produktów rośnie także w...

Raport Social media
Facebook, Social Media

Raport Interaktywnie.com „Media społecznościowe 2015”

Zeszłoroczne pogłoski o śmierci Facebooka okazały się mocno przesadzone. Serwis Zuckerberga - mimo że faktycznie może zbyt profesjonalny dla amerykańskich nastolatków - dla marketerów jest nadal doskonałą platformą komunikacyjną. Dzisiaj...

kampanie mobilne
Mobile, Reklama mobilna, Rozwój biznesu w internecie

IAB Polska: Najlepsze kampanie mobilne w Polsce

„Marketing mobilny 2015” to już trzeci zbiór „mobilnych” case studies wydanych przez IAB Polska na przestrzeni ostatnich lat. Zbiór składa się wyłącznie z przykładów działań mobilnych prowadzonych na polskim rynku.–...

SEO

Jak zarobić na trendach sezonowych, zwiększając sprzedaż?

Niemalże każda branża charakteryzuje się pewnymi trendami. Niezależnie czy oferta dotyczy produktów czy usług, zawsze występują okresy większego zainteresowania elementami danej oferty. Opracowując kampanię marketingową swojej firmy, należy szczegółowo przeanalizować...

raport ecommerce
Content Marketing, Rozwój biznesu w internecie

E-commerce w Polsce 2015 raport

Jakie marki i serwisy internetowe zna polski e-konsument? Co go motywuje do zakupów? Jakie formy dostawy i zwrotu towaru preferuje? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można znaleźć w...

E-mail
Email marketing, Optymalizacja Konwersji

E-mail i automatyzacja marketingu

Social media — co to takiego? Wcześniej stwierdziliśmy, że to narzędzie cyfrowe umożliwiające prowadzenie dialogu z potencjalnymi i bieżącymi klientami. Czy zgodnie z tą definicją poczty elektronicznej i narzędzi automatyzacji...

facebook
Facebook, Social Media

Jak uruchomić pierwszą reklamę na Facebooku? cz. 2

W poprzedniej części naszego poradnika dowiedziałeś się, jak wybrać cel reklamy. W drugiej części naszego poradnika dowiesz się, jak targetować reklamy na Facebooku, ustalać ich budżet oraz tworzyć kreacje reklamowe.Jeśli chcesz...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+