Generic selectors
Tylko dokładne dopasowanie
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Filtruj po kategoriach
Analityka internetowa
BLOG.re:view
Content marketing
Marketing automation
Marketing internetowy
PPC
SEO
Social media
Z życia Semahead
Skontaktuj się z nami
  • Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k.

    Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Najbardziej aktualny blog

Content marketing

Tworzenie infografik: okiem grafika, specjalisty SEO i content marketera

  Projekty content marketingowe wymagają zazwyczaj pracy interdyscyplinarnego zespołu. Nie inaczej jest w przy...

Przeczytaj artykuł
14.06.2019
SEO

Jak najlepiej wykorzystać kod JavaScript w SEO?

W 2019 roku trudno wyobrazić sobie stronę internetową bez zalet, oferowanych przez JavaScript. Dzięki niemu wi...

Przeczytaj artykuł
05.06.2019
Content marketing

Content marketing i UX – dlaczego nie mogą istnieć bez siebie?

  User Experience kojarzy się przede wszystkim z projektowaniem serwisu pod kątem jego użyteczności. Nie ...

Przeczytaj artykuł
04.06.2019
Analityka internetowa

4 wskazówki jak odkryć przyczynę spadków sprzedaży

  Zauważyłeś spadek sprzedaży lub ruchu na stronie? Może kiedyś się z nimi nieskutecznie zmagałeś, albo w...

Przeczytaj artykuł
31.05.2019
SEO

Jak efektywnie wykorzystywać dane z Planera Słów Kluczowych?

  Rynek SEO obfituje w komercyjne narzędzia do analizy słów kluczowych. Czy jest jeszcze na nim miej...

Przeczytaj artykuł
27.05.2019
SEO

Nowinki SEO i CM

  Organizacje wydają coraz więcej pieniędzy na działania content marketingowe, notując równocześnie wzrosty ruchu, ...

Przeczytaj artykuł
23.05.2019
SEO

Dlaczego Twoje SEO nie działa? 8 najczęstszych błędów

  Będąc właścicielem strony internetowej, prędzej czy później zaczynasz się zastanawiać nad tym, jak efektywni...

Przeczytaj artykuł
17.05.2019
PPC

Google Marketing Live 2019: 4 najważniejsze zmiany, które już wkrótce nastąpią

Minęło już kilka godzin od najważniejszego i naszego ulubionego wydarzenia technologicznego ostatnich lat, czyli Go...

Przeczytaj artykuł
15.05.2019
Content marketing

Content marketing i algorytmy. Z jakich narzędzi warto korzystać?

  Jak ułatwić sobie pracę z pomocą algorytmów i rozwiązań z pogranicza sztucznej inteligencji? Zobacz, kt...

Przeczytaj artykuł
10.05.2019
SEO

SEO PR, czyli jak wypromować swoją markę w Google

  Zastanawialiście się kiedyś co wspólnego może mieć ze sobą SEO oraz Public Relations? Z pozoru wydawać ...

Przeczytaj artykuł
09.05.2019
Marketing automation

Jak skutecznie dostarczać e-maile? - checklista marketera

  Po raz kolejny stworzyłeś kreację, z której jesteś wyjątkowo dumny. Jest atrakcyjna wizualnie, ma chwyt...

Przeczytaj artykuł
08.05.2019
Analityka internetowa

Analiza ścieżek wielokanałowych w Google Analytics - poradnik

  Ścieżkę użytkownika do konwersji można rozważać na co najmniej dwa sposoby: w witrynie pomiędzy poszcze...

Przeczytaj artykuł
08.05.2019
SEO

6 rzeczy, których dowiesz się o swojej stronie z Ahrefs

  Znaczna część specjalistów SEO, jeśli miałaby wybrać jedno jedyne płatne narzędzie zewnętrzne (poza Google Search Cons...

Przeczytaj artykuł
30.04.2019
PPC

Automatyzacja kampanii za pomocą kampanii Smart Display

  Dobra kampania w sieci reklamowej to ciągła optymalizacja, testowanie, analizowanie i tak w k...

Przeczytaj artykuł
26.04.2019
SEO

Znajduj to, czego szukasz, czyli algorytmy Google

  W idealnej sytuacji po wpisaniu danego słowa kluczowego w wyszukiwarkę kierowani jesteśmy na stron...

Przeczytaj artykuł
23.04.2019
Analityka internetowa

Dobre praktyki w testach A/B

  Testy A/B pozwalają wcielić się w eksperymentatora. Obserwujemy, stawiamy hipotezy, przygotowujemy wersję testową...

Przeczytaj artykuł
11.04.2019
Content marketing

Po czym rozpoznać dobrego copywritera? Sprawdź te 9 rzeczy, zanim go zatrudnisz

  „Content is the king” – to kultowe stwierdzenie Billa Gates’a z 1996 roku zdążyło już przejść do ...

Przeczytaj artykuł
11.04.2019
Social media

Kompleksowy audyt social media w 9 krokach

  Dostałeś polecenie, aby wykonać audyt mediów społecznościowych? Nie wiesz jak się za to zabrać, aby nie...

Przeczytaj artykuł
09.04.2019
Analityka internetowa

Nowinki analityczne 04/2019

  W tym miesiącu skupiamy się w całości na nowościach od Google. Jak potentat z Doliny Krzemowe...

Przeczytaj artykuł
05.04.2019
PPC

Elastyczne reklamy w Google Ads, czyli jak docierać do odbiorców z odpowiednim komunikatem? Część I – Sieć Wyszukiwania

  W wyidealizowanym świecie marketingowców każdy odbiorca reklamy otrzymuje bardzo spersonalizowany komunikat rekla...

Przeczytaj artykuł
04.04.2019
SEO

Analiza konkurencji SEO

  Bardzo ważnym elementem strategii SEO, o którym nie można zapominać, jest analiza działań konkurencji. ...

Przeczytaj artykuł
02.04.2019
PPC

Reklamy tekstowe w Google Ads A.D. 2019

  Od 2000 roku, kiedy to Google uruchomił swój system reklamowy Google Ads (wcześniej AdWords) reklamodawcy mi...

Przeczytaj artykuł
25.03.2019
Marketing automation

8 rzeczy, które pomogą Ci wybrać efektywne narzędzie do web pushy

  Powiadomienia web push stały się popularne już jakiś czas temu. Jako marketerzy początkowo podchodziliśmy do nich...

Przeczytaj artykuł
25.03.2019
SEO

Jak ocenić czy warto zapłacić za link?

  Zdobywanie wartościowych linków to jedno z podstawowych zadań osoby, zajmującej się pozycjonowaniem strony. ...

Przeczytaj artykuł
21.03.2019