Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Emoty
Social Media

Facebook lubi, kocha… szokuje!

No i stało się! Facebook wprowadził funkcję, na którą czekali chyba wszyscy użytkownicy tego portalu. Od dziś możemy nie tylko lubić wrzucane przez kogoś posty czy reklamy, ale także wyrażać...

news_adwords
Adwords

Koniec z reklamami AdWords w prawym panelu

Google znów zaskakuje. Po najnowszych zmianach znikną reklamy z prawego panelu na stronie wyników wyszukiwania. Aby „zrekompensować” stratę tej powierzchni reklamowej, nad wynikami organicznymi pojawi się dodatkowe pole reklamowe, przez...

Heraklit
Rozwój biznesu w internecie

Jesteś Dyrektorem Marketingu? Niebawem Cię zwolnią! Czyli 4 najważniejsze wyzwania w 2016 roku

Dyrektorze marketingu, mam do Ciebie 4 pytania kontrolne! Jeśli odpowiesz na nie twierdząco, możesz być spokojny o swoją pozycję i wyniki w 2016 roku. Jeśli choć jedna odpowiedź jest przecząca...

Quantitative analyst is drawing different charts on the glass screen. A concept of professional financial consulting services.
Analityka Internetowa

6 rozwiązań analitycznych, które są „być albo nie być” Twojego biznesu

 W dobie dynamicznych zmian firmy potrzebują nowych kompetencji i narzędzi. Idąc za ciągle zmieniającym się rynkiem, powinny nauczyć się eksperymentować, szybko podejmować decyzje i zwiększać efektywność, jednocześnie kontrolując koszty. W...

Webstar_FOTO_crop
Wydarzenia

Kampania Semahead wyróżniona w Webstarfestival 2015

Kampania Kopalni Soli „Wieliczka”, którą w sferze działań online wspierała agencja Semahead, została wyróżniona w kategorii: Kampania internetowa.W XI już edycji konkursu, Akademia Internetu, składająca się z założycieli projektu oraz...

raport interaktywnie com - agencje interaktywne 2016
Inne

Raport Interaktywnie.com: Ranking agencji interaktywnych 2016

Interaktywnie.com po raz szósty przygląda się przychodom, zyskom i stratom rodzimych agencji interaktywnych, które w większości nie ograniczają się już do digitalu - przynajmniej w teorii. W raporcie przyglądamy się...

Grafika główna
Rozwój biznesu w internecie

CASE STUDY: co zrobić, gdy fanpage nie sprzedaje

Prowadzisz firmowy profil na Facebooku, który angażuje użytkowników i generuje duże zasięgi, ale nie sprzedaje? Zobacz, jak profil Księgarni Internetowej PWN w szczycie sezonu wygenerował sprzedaż 14-krotnie wyższą od zainwestowanej...

Kubek Semahead - ewolucja
Rozwój biznesu w internecie

10 najczęstszych błędów marketingu online w branży artykułów promocyjnych

Mogłoby się wydawać, że osoby zawodowo sprzedające gadżety reklamowe znają się na promocji jak mało kto. W końcu to dość pokrewny sektor do branży marketingu – na logikę, jego przedstawiciele...

Poznaj możliwości Yandex Metrica
Analityka Internetowa

Inwigilacja użytkownika w Yandex Metrica: więcej niż mapa ciepła, klikalności i scrollingu razem wzięta!

Co jest niezbędne w świadomym podejmowaniu przemyślanych decyzji pozwalających odnosić sukcesy biznesowe w prowadzonej działalności online? Parafrazując słynne hasło kampanii wyborczej Billa Clintona - analityka, przyjacielu! Na rynku dostępnych jest bardzo...

Przebudzenie marketingowej mocy marek
Inne, Rozwój biznesu w internecie

„Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy” w reklamach: kto się przebudził w 2015?

 „Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy” to nie tylko filmowy blockbuster. Potencjał filmu i wielomiesięczny buzz wokół niego miały przynieść zyski również markom, które w 2015 roku silnie inspirowały się „Przebudzeniem Mocy”...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+