Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Optymalizacja Konwersji

E-mail marketing
Email marketing, Optymalizacja Konwersji, Rozwój biznesu w internecie

8 zasad dobrego mailingu dla początkujących

W czasach komunikacji z użytkownikiem „w czasie rzeczywistym” wydawać się może, że mailing nie ma już racji bytu. Owszem, mail nie wydaje się tak atrakcyjny jak kontaktowanie się poprzez smartfony...

testy ab
Analityka Internetowa, Analytics, Optymalizacja Konwersji

9 darmowych narzędzi do testów A/B, które zwiększą twoją sprzedaż

Strona internetowa to wizytówka firmy. Sposób, w jaki użytkownicy ją odbierają, wpływa na sprzedaż oferowanych produktów czy usług. Co zrobić, jeśli zauważymy, że konwersja nie jest tak zadowalająca, jak byśmy...

E-mail
Email marketing, Optymalizacja Konwersji

E-mail i automatyzacja marketingu

Social media — co to takiego? Wcześniej stwierdziliśmy, że to narzędzie cyfrowe umożliwiające prowadzenie dialogu z potencjalnymi i bieżącymi klientami. Czy zgodnie z tą definicją poczty elektronicznej i narzędzi automatyzacji...

brand
Adwords, Optymalizacja Konwersji, Rozwój biznesu w internecie, SEO

Czy warto inwestować w słowa brandowe?

Prezentujemy analizę wpływu płatnych linków w wyszukiwarce na wyniki organiczne dla zapytań brandowych. Na podstawie naszego klienta ecommerce z branży obuwniczej, przedstawimy i omówimy efekt synergii tych dwóch kanałów.Raport 1...

Adwords, Optymalizacja Konwersji

Zaawansowana optymalizacja kampanii SEM na przykładzie kampanii DHL

Kampanie Google AdWords przyciągnęły już ponad milion reklamodawców na całym świecie. Ten fakt nie dziwi, szczególnie gdy zdamy sobie sprawę z tego, jak często wyszukiwarki Google używa się do wynajdywania...

1
Analityka Internetowa, Optymalizacja Konwersji

Salelifter: co trzeci formularz kontaktowy jest błędnie wypełniony

Blisko 30% formularzy kontaktowych w Internecie jest wypełnianych błędnie. Co czwarty Internauta źle wpisujący imię i nazwisko, przedstawia się jako bohater filmów i bajek. 10% podanych adresów e-mail jest błędnych.Wyniki...

Testy A/B i Wielowymiarowe
Analityka Internetowa, Optymalizacja Konwersji

Testy A/B i Wielowymiarowe

Częstym błędem przy optymalizacji witryn jest przekonanie, że użytkownicy internetu mają takie same odczucia, potrzeby i kierują się takimi samymi wyborami, jak my. W praktyce jednak postrzeganie witryn internetowych przez...

Jak interpretować dane z raportów ścieżek wielokanałowych Google Analytics
Analityka Internetowa, Analytics, Optymalizacja Konwersji

Jak interpretować dane z raportów ścieżek wielokanałowych Google Analytics

Funkcjonalność ścieżek wielokanałowych jest zapewne znana każdemu, kto wykorzystuje Google Analytics do prowadzenia kampanii sprzedażowych. Ścieżki wielokanałowe są potężnym narzędziem analityka pracującego z Google Analytics. Kluczowe jest jednak aby dostarczone raporty...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+