Najnowszy raport o błędach w analityce e-commerce!

|
|
Kategorie: Analityka Internetowa

W naszym najnowszym raporcie „21 błędów w wykorzystaniu Google Analytics przez e-sklepy, czyli złote rady jak ich unikać i podnieść przychody z e-commerce” omawiamy możliwości, jakie daje e-sklepom analityka internetowa, oraz w jaki sposób najefektywniej wykorzystać ją w rozwoju biznesu. Patronat nad raportem objęli: Izba eCommerce Polska, Interia.pl, Wirtualne Media oraz Interaktywnie.com.

 

Prowadzisz własny e-commerce? A może dopiero myślisz nad założeniem takiej działalności i zastanawiasz się, od czego zacząć? Niezależnie od tego, na jakim etapie rozwoju jest Twój e-sklep, analityka powinna być jego solidnym fundamentem. Samo zbieranie danych o użytkownikach czy transakcjach nie wystarczy. Kluczem do sukcesu jest ich odpowiednie wykorzystanie.

Chociaż świadomość znaczenia analityki ciągle rośnie, wciąż zbyt wiele firm nie wykorzystuje pełni jej możliwości. W raporcie „21 błędów…” analizujemy najczęściej popełniane pomyłki i na ich podstawie pokazujemy, jak wyciągnąć z Google Analytics jeszcze więcej, zaoszczędzając przy tym czas i pieniądze, zostawiając konkurencję daleko w tyle.  

Nasza wiedza to doświadczenie zdobyte podczas 10 lat pracy z ponad 200 klientami e-commerce. Niejednokrotnie przekonaliśmy się, że źle gromadzone lub niewłaściwie interpretowane dane mogą zadecydować o być albo nie być przedsiębiorstwa. W raporcie dzielimy się z Tobą naszymi złotymi radami, czyli konkretnymi wskazówkami, jak unikać błędów i w pełni wykorzystać możliwości Google Analytics. Dowiesz się między innymi, kiedy „mniej” znaczy „więcej”, dlaczego wysoki współczynnik odrzuceń nie zawsze jest powodem do zmartwień, czy które dane analizować razem, by wyciągnąć trafne wnioski.

 Pobierz raport i już dziś zwiększ przychody swojego e-commerce!

 baner raport

 

Komentarze do artykułu: Najnowszy raport o błędach w analityce e-commerce!