Grudniowe funkcjonalności Facebooka

|
|
Kategorie: Facebook

Z końcem roku platforma Marka Zuckerberga, wprowadziła na polski rynek kilka długo wyczekiwanych funkcjonalności. Przygotowaliśmy dla was przegląd tych najważniejszych, które pokazują kierunki w jakich rozwija się platforma.

 

Reklamy w Messengerze

Dawno zapowiadane reklamy w Messengerze pojawiają się już masowo wśród polskich użytkowników najpopularniejszego komunikatora w Polsce i na świecie. Wyświetlają się one tylko na urządzeniach mobilnych, pomiędzy konwersacjami w ekranie głównym aplikacji. O kampaniach reklamowych na tym medium pisaliśmy w sierpniu.

Messenger kampanie reklamowe

 

Historia płatności

Facebook coraz wyraźniej skręca w kierunku ecommerce. Po pierwsze: dodał już polskim użytkownikom sekcję Historia płatności, w której można dodać swoją kartę kredytową lub debetową, a następnie monitorować wszystkie płatności dokonane bezpośrednio przez Facebooka. To duży krok w kierunku robienia zakupów bezpośrednio na Facebooku, bez opuszczania serwisu.

płatności historia

 

Marketplace

Po drugie: Facebook na urządzeniach mobilnych w bardzo widocznym miejscu dodał Marketplace, czyli bezpośrednią konkurencję dla Amazon, Allegro oraz OLX. W tym miejscu można przeglądać wszystkie przedmioty wystawione na sprzedaż przez innych użytkowników. Można je segregować na te w najbliższej okolicy, według ceny lub kategorii. Póki co ogłoszenia mogą dodawać tylko użytkownicy, ale spodziewamy się, że kiedyś Facebook umożliwi to również firmom.

Marketplace facebook

 

Komentarze do artykułu: Grudniowe funkcjonalności Facebooka