Facebook wprowadza sekcję Sklep

|
|
Kategorie: Facebook, Social Media

To rewolucyjna, bo do tej pory największa e-commercowa nowość wprowadzona przez Facebooka!

Screen

Twórcy serwisu umożliwiają dodanie na fanpage’u sekcji Sklep. Więcej o niej dowiesz się tutaj. Jak informuje sam Facebook: „Sekcja Sklep na stronie to nowa funkcja obecnie poddawana testom. Może być jeszcze niedostępna. Poniższy materiał filmowy może nie odzwierciedlać w pełni jej działania”. Faktycznie, funkcja ta nie jest dostępna na wszystkich profilach.

 

Cały sklep, jak i produkty z niego, można udostępniać. Udostępnienie sklepu wygląda zupełnie inaczej niż standardowe posty. Póki co płatności wciąż dokonuje się w zewnętrznej witrynie, poprzez kliknięcie buttonu „Zapłać w witrynie”. 

 

Na ten moment możliwe jest tylko ręczne dodawanie produktów do sekcji Sklep. Podejrzewamy, że w przyszłości będzie możliwe zaciągnie produktów z pliku produktowego oraz segregowanie ich w kategoriach, które będą widoczne u góry sklepu.

 

Uwaga!

To nie jedyna e-commercowa nowość wprowadzona w ostatnich dniach przez Facebooka. Wcześniej na niektórych profilach pojawiła się możliwość oznaczania produktów. Produkty można oznaczać tylko po wcześniejszym wgraniu pliku produktowego. Produkty oznacza się jak ludzi. Oznaczone produkty pojawiają się pod zdjęciem w formie mini karuzeli.

 

Jak oceniacie najnowsze zmiany na Facebooku? 

 

potencjał reklamy na Facebooku

Komentarze do artykułu: Facebook wprowadza sekcję Sklep