Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Adwords

Poprawa efektywności działań SEM dzięki kampaniom rozszerzonym
Adwords, Systemy Reklamowe, Wyszukiwarki

Poprawa efektywności działań SEM dzięki kampaniom rozszerzonym

Z racji tego, że od 22 lipca wszystkie kampanie AdWords zostały uaktualnione do rozszerzonych postanowiliśmy opisać sposoby polepszenia efektywności kampanii Adwords z wykorzystaniem kampanii rozszerzonych. Pisaliśmy już na blogu na...

Adwords, Wyszukiwarki

Remarketing w wyszukiwarce (RLSA)

Już od jakiegoś czasu dostępna jest  dla wszystkich użytkowników AdWords nowa funkcja – remarketing w wyszukiwarce (RLSA – Remarketing List for Search Ads). Jest to funkcjonalność długo wyczekiwana przez reklamodawców,...

Adwords, Systemy Reklamowe, Wyszukiwarki

Narzędzie Planowania Słów Kluczowych – innowacja czy krok wstecz?

Jakiś czas temu byliśmy świadkami serii dużych zmian narzędziowych, jakie nastąpiły na kontach Adwords. Google wprowadziło kilka nowych narzędzi, a cześć starych zostało zmodyfikowanych. Jedną z najbardziej kontrowersyjnych „innowacji” jest...

Raporty i pulpity menadżerskie Google Analytics w Dokumentach Google
Adwords

Kampanie DSA przynoszące zysk – czy to możliwe?

W ostatnich tygodniach kilkukrotnie spotkałem się z opiniami na temat słabej skuteczności dynamicznych kampanii w wyszukiwarce. Wynika to zapewne z nieznajomości wszystkich możliwości ich konfigurowania, dlatego poniżej przedstawiam sprawdzone przez...

Tygodniowy Mix SEMowy 06.10.2010
Adwords, TMS

Tygodniowy Mix SEMowy 06.10.2010

Prezentujemy Wam SEMowe doniesienia z poprzedniego tygodnia: Na blogu Inside Adwords przeczytacie o możliwości bardziej precyzyjnego targetowania reklam w sieci partnerskiej. http://adwords.blogspot.com/2010/09/new-for-google-display-network-show-ads.html Google uruchomiło kolejną  stronę, na której zamieszczone będą...

Jak mierzyć lojalność użytkowników z kampanii PPC
Adwords, Analytics

Jak mierzyć lojalność użytkowników z kampanii PPC

Jednym z największych bolączek każdej osoby zarządzającej kampanią PPC jest (albo przynajmniej powinno być) mierzenie lojalności  lub jak kto woli "powracalności" użytkowników (a ściślej rzecz ujmując cookie). No bo co...

Europejskie organizacje turystyczne nie doceniają SEM
Adwords

Europejskie organizacje turystyczne nie doceniają SEM

Jak pisaliśmy wcześniej na blogu rynek SEM szybko rośnie w siłę. Czy poszczególne branże nadążają za trendami w marketingu internetowym i potrafią docenić potencjał marketingu w wyszukiwarkach? Postanowiliśmy to sprawdzić....

Reklama w wyszukiwarce grafiki a reklama w wyszukiwarce sieci
Adwords

Reklama w wyszukiwarce grafiki a reklama w wyszukiwarce sieci

Od lipca 2010 istnieje możliwość prowadzenia kampanii Adwords także w wyszukiwarce grafiki Google. Jest to świetny sposób dotarcia do użytkowników poszukujących obrazów w Internecie. Reklamy w wyszukiwarce graficznej możemy zaprojektować...

Google Instant Search - szansa czy zagrożenie dla SEM?
Adwords

Google Instant Search – szansa czy zagrożenie dla SEM?

Od środy 08 września 2010 Google wprowadziło kolejną innowację, która wyświetla wyniki wyszukiwania już w momencie wpisywania hasła. Zasada działania Google Instant Search jest następująca: W momencie, gdy internauta wyszukuje...

ACE czyli eksperymenty w Google Adwords
Adwords

ACE czyli eksperymenty w Google Adwords

[caption id="attachment_426" align="alignleft" width="199"] Autor zdjęcia:Joe Pitz (CC)[/caption] Kilka dni temu Google wprowadził nową funkcję do interfejsu AdWords – ACE (Adwords Campaign Experiments). Celem tej funkcji jest sprawdzanie w czasie...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+