Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Adwords

Adwords

Efekt synergii – jak przekuć działania offline na sukces kampanii PPC?

Integracja działań offline z online w celu zwiększenia skuteczności działań PPC powinna być uwzględniana już na etapie media planu. Bez względu na budżety i nośniki poniższe zasady można uznać za...

Adwords

Okiem SEMowca: Relacja z konferencji Google Marketing Next 2017

Podczas niedawnej konferencji Google Marketing Next 2017, zaprezentowano nowe narzędzia i funkcjonalności dla rynku reklamy online. Naszą uwagę w szczególności przykuły funkcje Unique Reach, Google Attribution oraz nowy interfejs AdWords....

Adwords

Zmiany w ulepszonym CPC (eCPC)

W czerwcu 2017 wejdą w życie zmiany dotyczące strategii ustalania stawek eCPC (ulepszone CPC). Czego konkretnie dotyczą? Do tej pory algorytm podnosił lub obniżał stawki dla słów kluczowych w zależności...

Adwords

Jak nie tworzyć kampanii AdWords?

W sieci, zarówno na naszym blogu, jak i na innych stronach, możesz znaleźć wiele przydatnych informacji dotyczących bardziej i mniej zaawansowanych technik lepszego tworzenia i optymalizacji kampanii AdWords. Przyjrzyjmy się...

Social support w AdWords
Adwords

#AskAdwords – social support od Google AdWords

Masz problem z reklamami? Google Ci pomoże! Firma właśnie ogłosiła, że od teraz, od poniedziałku do piątku, będzie oferować 24-godzinny support za pośrednictwem kanałów społecznościowych. Dostęp do pomocy technicznej AdWords można...

Rozszerzenie SMS Click-to-message Ads
Adwords, Systemy Reklamowe, Wyszukiwarki

Napisz do firmy, czyli rozszerzenie SMS Click-to-Message Ads

By ułatwić internautom szybkie i skuteczne wyszukiwanie, reklamy Adwords były dotychczas rozszerzalne o lokalizację, opinie, możliwość pobrania aplikacji czy połączenia telefoniczne. Od niedawna na większości polskich kont mamy również nowość...

zdjęcie kierowania na demografię
Adwords, Wyszukiwarki

Kierowanie na demografię w kampaniach w wyszukiwarce

Wyczekiwana funkcjonalność w AdWords wreszcie na naszych kontach! Kierowanie na demografię w kampaniach w wyszukiwarce jest już dostępne u części reklamodawców. W przeciągu paru miesięcy zmiany zostaną wprowadzone na wszystkich kontach.Doczekaliśmy...

Zmiany w AdWords
Adwords

Zmiany w AdWords nadchodzą

W AdWords nastał czas zmian. Na oficjalnym blogu twórcy narzędzia poinformowali o wprowadzanych właśnie kilku ulepszeniach, które mają ułatwić i uskutecznić użytkownikom pracę. Czy rzeczywiście tak będzie? Zobaczcie, co się...

Adwords, Mobile

Zmiany w sposobie wyszukiwania zakupów i podróży na urządzeniach mobilnych

Sezon wakacyjny trwa, a Google nie próżnuje! Wychodząc naprzeciw podróżującym oraz marketerom, Google wprowadził kilka nowych funkcji, które znacznie ułatwią organizowanie podróży oraz zakupy. Jako że znaczenie mobile'a wciąż rośnie,...

Adwords

Wyciśnij 200% z remarketingu w AdWords

Remarketing to obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi reklamy online i wydawać by się mogło, że z jego różnych form korzystają już wszyscy reklamodawcy. Ale czy wszyscy wykorzystują jego pełny potencjał?...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+