Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Adwords

Adwords

Google zamyka konta AdWords bez wydatków w ostatnich 15 miesiącach

Google ogłosił dziś na facebookowym profilu Google AdWords, że konta, na których w ostatnich 15 miesiącach nie było wydatków na reklamę zostaną zamknięte. Powiadomienia managerowie kont otrzymają drogą mailową.  ...

optymalizacja adwords
Adwords

Jak wykorzystać dane o konkurencji do optymalizacji kampanii reklamowej?

W jaki sposób możemy wykorzystać dane o prowadzonych działaniach konkurencji do poprawienia skuteczności własnych działań? W jaki sposób zbierać i analizować takie dane? Mam nadzieję, że znajdziesz dzisiaj coś, co...

adwords-budzety
Adwords

Budżet AdWords i nowe limity dzienne

Od 4 października Google pozwala na dwukrotne przekroczenie średniego budżetu dziennego, co ma pomóc w zwiększeniu założonych celów reklamowych (kliknięć i konwersji) bez zmian w miesięcznym limicie wydatków.    ...

Adwords

Elastyczna kampania w AdWords – sposób na szybką kampanię

Elastyczniej, łatwiej i szybciej - reklamy elastyczne pozwalają minimalnym nakładem pracy wypuścić kampanię w sieci reklamowej. Wystarczy wrzucić do systemu bazowy zestaw grafik i tekstów, a Google zrobi resztę pokrywając...

Adwords, DoubleClick

DIY – Raporty Biznesowe DoubleClick

Na pewno dobrze wiesz jak dużo czasu może zająć przygotowanie raportu czy to dla klienta czy dla zarządu. Rozwiązaniem mogą być Raporty Biznesowe w DoubleClick Search. To bardzo przejrzysta forma...

Adwords

Efekt synergii – jak przekuć działania offline na sukces kampanii PPC?

Integracja działań offline z online w celu zwiększenia skuteczności działań PPC powinna być uwzględniana już na etapie media planu. Bez względu na budżety i nośniki poniższe zasady można uznać za...

Adwords

Okiem SEMowca: Relacja z konferencji Google Marketing Next 2017

Podczas niedawnej konferencji Google Marketing Next 2017, zaprezentowano nowe narzędzia i funkcjonalności dla rynku reklamy online. Naszą uwagę w szczególności przykuły funkcje Unique Reach, Google Attribution oraz nowy interfejs AdWords....

Adwords

Zmiany w ulepszonym CPC (eCPC)

W czerwcu 2017 wejdą w życie zmiany dotyczące strategii ustalania stawek eCPC (ulepszone CPC). Czego konkretnie dotyczą? Do tej pory algorytm podnosił lub obniżał stawki dla słów kluczowych w zależności...

Adwords

Jak nie tworzyć kampanii AdWords?

W sieci, zarówno na naszym blogu, jak i na innych stronach, możesz znaleźć wiele przydatnych informacji dotyczących bardziej i mniej zaawansowanych technik lepszego tworzenia i optymalizacji kampanii AdWords. Przyjrzyjmy się...

Social support w AdWords
Adwords

#AskAdwords – social support od Google AdWords

Masz problem z reklamami? Google Ci pomoże! Firma właśnie ogłosiła, że od teraz, od poniedziałku do piątku, będzie oferować 24-godzinny support za pośrednictwem kanałów społecznościowych. Dostęp do pomocy technicznej AdWords można...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+