10 przykazań webwritingu: jak tworzyć treści, które pokochają ludzie i roboty wyszukiwarki?

|
|
Kategorie: Content Marketing

Wymyśliłeś świetny temat. Napisałeś tekst godny Literackiej Nagrody Nobla. Jak to możliwe, że jego wyniki są tak odmienne od Twoich oczekiwań? A pamiętałeś o 10 przykazaniach webwritingu?

 

Wybaczcie, ale zacznie się banalnie.

Więc jeżeli nie trzeba przekonywać Was o tym, że stosowanie zasad webwritingu naprawdę się opłaca, od razu pobierzcie plik, który znajduje się na końcu artykułu.

 

Czytanie i rozumienie istotą webrwitingu

Każdy z nas potrzebuje jakichś zasad. Dzięki nim jesteśmy lepiej rozumiani, zaś nasze intencje są odczytywane w sposób zgodny z naszymi intencjami. Dzięki znajomości reguł, wiemy, co powinniśmy robić, a jakich zachowań powinniśmy unikać, aby osiągnąć wyznaczony cel.

I właśnie to odczytanie i rozumienie są kluczowe. Również w Internecie.

Pisząc treści, bez względu na ich rodzaj, chcemy być dobrze zrozumiani. Tylko dobre odczytanie treści (zarówno przez użytkowników, jak i roboty wyszukiwarek) pomoże nam osiągnąć cel założony przez nas w strategii marketingowej.

 

Webwriting: dekalog dobrego contentu

Gdyby najlepszy content umiał mówić i chciałby przekazać swoim jeszcze nienarodzonym braciom i siostrom 10 cennych rad, prawdopodobnie brzmiałyby one tak:

 

10 przykazań webwritingu

  1. Będziesz stawiać piramidy na ich czubkach
  2. Będziesz siał ziarna, z których wyrosną wartościowe owoce
  3. Nie zaniedbuj tytułów
  4. Nie owijaj (w bawełnę)
  5. Ze wszystkich sił swoich dbaj o ład i porządek
  6. Miłuj ludzi
  7. Miłuj roboty
  8. Spraw, by piękne było dobre
  9. Nie zabijaj… języka polskiego
  10. Nie lękaj się

 

Zaciekawiony? Zaintrygowany? Zbulwersowany?

 

Jeśli chcesz tworzyć treści, które pokochają ludzie i roboty wyszukiwarki, poznaj 10 zasad webwritingu.
Wypełnij poniższy formularz i dowiedz się, jakie jest nasze spojrzenie na webwritingowy dekalog.

 

Chcesz sprawdzić, czy teksty na Twojej stronie są pisane według zasad webwritingu?

Zamów audyt contentowy Semahead dla Twojej witryny. Nasi specjaliści wskażą mocne strony Twoich treści, a także pokażą, co możesz poprawić.

Nasza agencja pomoże również stworzyć i wdrożyć strategię content marketingową dla Twojej firmy.

Skontaktuj się z nami!

Baner na bloga Semahead copy

 

 

Komentarze do artykułu: 10 przykazań webwritingu: jak tworzyć treści, które pokochają ludzie i roboty wyszukiwarki?