Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Analityka Internetowa

7 tagów Google Tag Managera

Google Tag Manager to popularne i darmowe narzędzie analityczne, które umożliwia samodzielne zarządzać tagami, czyli fragmentami kodów na stronie.  Dzięki niemu w łatwy i szybki sposób możemy, bez angażowania działu...

Content Marketing

Chwilowy brak weny na blogu? 9 inspirujących narzędzi, które podpowiedzą Ci temat

Czarna dziura, która zasysa wszystkie pomysły – jako twórca treści pewnie znasz to zjawisko. W blogosferze pełno jest spadających gwiazd ze słomianym zapałem do pisania i blogów, które świecą odbitym,...

Case study

Case study: Jak sprzedawać high fashion dzięki SEO?

VITKAC to sklep internetowy oferujący produkty marek z sektora high fashion, dla którego zastosowaliśmy SEO holistyczne. Nasze działania miały na celu wdrożenie kampanii SEO, która polegała na połączeniu optymalizacji technicznej...

Facebook

Nic nie sprzedaje lepiej w social media niż DPA

Remarketing dynamiczny to najskuteczniejszy pod względem sprzedaży rodzaj kampanii w ekosystemie Facebooka. Skutecznie dopina sprzedaż w e-commercach, zapewniając często ROAS na poziomie 800-1000%. Niestety ma on również swoje wady. Dowiedz się,...

SEO

Optymalizacja grafik – jak zwiększyć widoczność zdjęć w wyszukiwarce

W związku z dużą popularnością wcześniejszego artykułu, a w zasadzie krótkiego wstępu na temat optymalizacji grafik pod SEO, postanowiliśmy go nieco rozbudować. Przez wiele osób powyższe zagadnienie jest bowiem traktowane...

Analityka Internetowa

Nowinki Analityczne 04/2018

Łatwiejszy dostęp do nauki BigQuery dla początkujących, opcja alertów w Google Optimize oraz poprawa konwersyjności landing page’a – to najciekawsze tematy ostatniego miesiąca. Zobacz, jakie nowości świata analityki internetowej przyniosła...

SEO

Nowinki SEO i Content Marketingowe 04/2018

Wiosną Google wprowadza szereg zmian: rozpoczyna wdrażanie mobile-first indexing, prowadzi eksperymenty związane z wyglądem stron SERP oraz przygotowuje się do RODO. Przeczytaj kwietniowe nowości ze świata SEO i content marketingu....

Analityka Internetowa

Czy mój blog potrzebuje Google Analytics?

Google Analytics to dziś bardzo popularne narzędzie analityczne, które pozwala na uzyskanie szerokiego zakresu informacji na temat naszej witrynie internetowej. Korzysta z niego wiele sklepów internetowych, chcących poznać szczegółowo kroki...

Content Marketing

Serce i rozum, czyli jak podejmujemy decyzje zakupowe?

Robiąc zakupy myślisz bardziej jak ssak, a może jak gad? Kręci Ci się łezka w oku, gdy oglądasz słynną reklamę Allegro (choć nie wiesz, dlaczego)? Omijasz szerokim łukiem puste sklepy,...

Wyszukiwarki

Automatyczne propozycje reklam od Google

Chcesz zwiększyć skuteczność swoich kampanii w sieci wyszukiwania? Google obiecuje, że pomoże Ci to osiągnąć dzięki swojemu nowemu narzędziu - automatycznym propozycjom reklam tekstowych. Od 29 kwietnia 2018r. na stronie...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+