Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

AdWords

7 typów strategii automatycznego ustalania stawek – kiedy i jak je stosować?

Prowadząc kampanię AdWords mamy możliwość wyboru między samodzielną, a automatyczną strategią ustalania stawek. Do strategii samodzielnych zalicza się: CPC ustawiany samodzielnie (z ang. cost-per-click) oraz maksymalny koszt obejrzenia w kampaniach...

SEO

Platformy do udostępniania treści na portalach zagranicznych

W sierpniu ubiegłego roku stworzyliśmy raport, który szczegółowo opisywał platformy do udostępniania treści w kampanii SEO. Dostępny do pobrania tutaj: http://semahead.pl/blog/raport-platformy-udostepniania-tresci-kampanii-seo.html Raport cieszył się dużym zainteresowaniem, dlatego postanowiliśmy rozszerzyć go...

Social Media

O! Błędny konkurs – czyli 6 najczęstszych pomyłek podczas tworzenia konkursów na FB

Konkurs to jedno z najbardziej lubianych działań na Facebooku. Jednak jak zaplanować i przeprowadzić go zgodnie z wymaganiami niebieskiego giganta? Dzisiaj wskażemy najczęstsze błędy, popełniane przez twórców tych sympatycznych zabaw....

Case study

Case study: kampania 360 stopni BRW

Black Red White to największa polska grupa meblarska w Polsce. We współpracy z BRW zastosowana została idea 360 stopni widoku na klienta, opierająca się komunikacji wielokanałowej. Oznacza to, że wszystkie...

Content Marketing

Content Marketing – zaniedbywane dziecko marketingu. Dlaczego warto się nim zająć?

W branży mówi się, że „content is a king” – jednak zdarza się, że detronizują go sami marketerzy, traktując CM jako opcjonalny dodatek do innych działań promujących markę. Z jakich...

SEO

Jak zoptymalizować stronę pod mobile?

W czasach, w których liczba smartfonów przekroczyła liczbę komputerów, posiadanie strony dostosowanej do urządzeń mobilnych już dawno stało się koniecznością. Teraz należy zadbać o to, by taka witryna była jak...

Analityka Internetowa

Nowinki Analityczne 06/2018

Nowa funkcjonalność w Analytics 360, odpowiedni wybór narzędzi do testów A/B czy konferencja Google I/O 2018 - to przykłady najciekawszych tematów ostatnich tygodni. Zapraszamy Was na nowości ze świata analityki...

AdWords

Zdobywaj wiedzę prosto od Google – Academy for Ads

Z początkiem 2018 roku Google udostępniło nową platformę, dzięki której użytkownicy mogą przejść darmowy program szkoleniowy oraz zdać egzaminy, które dotychczas były dostępne na platformie Google Partners. Przyjrzyjmy się bliżej...

SEO

Nowinki SEO i Content Marketingowe 06/2018

Wypoczęci po długim weekendzie? Czas na kolejną porcję wiadomości! W tym miesiącu: sztuczna inteligencja w Google News, powrót do krótszych meta description i analiza insightów zachowania odbiorców. Zapraszamy!   Nowinki...

Case study

Case study: kampania leadowa B2B w social mediach

Astor to jeden z czołowych przedstawicieli branży automatyki i robotyki w Polsce, dla którego przeprowadziliśmy kampanię leadową w kanałach Social Media. Okazała się ona tak skuteczna, że pod względem kosztów...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.