Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Przyciągaj remarketingiem!i
Analityka Internetowa

Jak przyciągać odpowiednich odbiorców? Z Google Analytics i listą remarketingową!

Jak najskuteczniej szukać informacji w sieci? Dokładnie określić swoje potrzeby i preferencje, oczywiście. Aplikujący na studia podają kierunek, w jakim chcą się kształcić, szukający pracy wpisują nazwę zawodu lub stanowiska, na które...

Komunikacja social media - polityka miłości na Facebooku
Social Media

SociaLOVE, czyli jak prowadzić fanpage z miłością

Jestem facebookowym hippisem i wierzę, że dobro powraca, także w sieci. Dlatego, jako specjalista social media, w swoich działaniach kieruję się nie tylko polityką Facebooka, ale przede wszystkim polityką miłości....

SEO news
SEO

Nowinki SEO

Mimo lata i sezonu urlopowego branża SEO nie wyjechała na wakacje. W dzisiejszych nowinkach dużo praktycznych porad, dotyczących obsługi przydatnych na co dzień narzędzi oraz problemów z nimi, a także rewolucyjne informacje...

Strategia content marketingowa - analiza grupy docelowej
Content Marketing

Strategia content marketingowa – czym właściwie jest i jak ją zbudować? [Część 1: Analiza grupy docelowej]

Strategia content marketingowa to fundament potrzebny do zbudowania silnych relacji z grupą docelową. Jej stworzenie, a przede wszystkim realizacja, to zadanie dla prawdziwych, cierpliwych twardzieli. Jeżeli dobrze podejdziesz do tematu...

Nowość Google Analytics - Demo
Analityka Internetowa

Demo Google Analytics – sprawdź się na prawdziwych danych

Nie każdy z nas ma do dyspozycji w pełni skonfigurowane konto Google Analytics z dostępem do szczegółowych, użytecznych danych. Być może dopiero wdrażamy analitykę do naszego biznesu, a może po...

grupowanie-tresci
Analityka Internetowa

Uporządkuj swoje dane, czyli grupowanie treści w GA

Grupowanie treści to narzędzie pozwalające na tworzenie zbiorów danych w koncie Google Analytics. Umożliwia porządkowanie treści w logiczną strukturę, która odzwierciedla sposób, w jaki postrzegasz swoją witrynę lub aplikację. Właśnie dlatego jest...

KPI-GDN
Systemy Reklamowe

Jak mierzyć skuteczność Google Display Network?

Reklamy w Sieci Reklamowej to doskonały sposób na zwiększenie zasięgu naszej kampanii. Mogą pojawiać się na ponad 2 mln stron na całym świecie, a dzięki złożonemu targetowaniu pozwolą precyzyjnie trafić...

Nowości social media w lipcu
Social Media

Social media – co nowego w lipcu?

Połowa wakacji za nami, sezon urlopowy w pełni. Media społecznościowe odrobinę przycichły. Nie znaczy to jednak, że zupełnie nic się w nich nie dzieje. Dziś piszemy o tym, kto kogo...

ostatnie-klikniecie-niebezposrednie
Analityka Internetowa

Ostatnie kliknięcie niebezpośrednie – jak to działa?

Google Analytics, jak każde narzędzie, nie jest doskonały. Niektóre ograniczenia funkcji mogą sprawić, że pewnych danych po prostu nie uda się zebrać lub zostaną źle przypisane. Warto pamiętać o analyticsowych...

Video marketing nie tylko na YouTube
Biblioteka Akademii Semahead

Video marketing, czyli sky is the limit

Skuteczne działania video marketingowe można tworzyć dla prawie każdej marki bez względu na obszar czy branżę, w jakiej działa. Telewizje nakładają na reklamodawców mnóstwo obostrzeń w zakresie treści. Dlatego wielu firmom...


Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+