Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

SEO

Jak sprawdzić, czy Twoja strona jest dobrze zoptymalizowana pod mobile?

Optymalizacja strony internetowej pod urządzenia mobilne to obecnie absolutny „must have”. Niezależnie od tego, czy tworzysz swoją stronę od zera, czy już ją posiadasz, musisz zadbać o to, by była...

AdWords

Jak stworzyć swoją pierwszą kampanię w wyszukiwarce Google?

Wciąż szukasz możliwości, jak znaleźć nowych klientów w Internecie? Wytłumaczymy Ci krok po kroku, jak stworzyć swoją pierwszą kampanię on-line w sieci wyszukiwania w najchętniej wybieranej wyszukiwarce na świecie. Ale...

SEO

HOT NEWS – aktualizacja Speed Update

Zgodnie z oficjalną informacją, 9 lipca Google rozpoczęło wdrażanie "Speed Update". Oznacza to, że od tej chwili prędkość ładowania strony jest jednym z czynników rankingowych, które decydują o pozycji strony...

Content Marketing

Pokolenie Z – czyli generacja, której nie znacie. Kim są „Zetki” i jak do nich dotrzeć?

Millenialsi zostali medialnie „odmienieni” przez wszystkie możliwe przypadki. Niektórzy przespali jednak fakt, że kilka lat temu to właśnie Generacja Z zaczęła powoli wkraczać w dorosłość. Kim więc jest tajemnicze Pokolenie...

SEO

Nowinki SEO i Content Marketingowe 07/2018

Pierwszy pełny miesiąc kalendarzowego lata już się rozpoczął. W lipcowych nowinkach SEO i Content Marketingowych przeczytacie o: zainfekowanych linkach za burtą indeksu Google, indeksacji witryn mobilnych, możliwościach różnych crawlerów, czy...

SEO

Od czego zacząć naukę o SEO?

W dobie marketingu internetowego, SEO jest absolutną podstawą każdego biznesu. Dlatego zapotrzebowanie na specjalistyczną wiedzę w tej dziedzinie jest bardzo duże, a w przyszłości wraz z corocznym wzrostem rynku e-commerce...

AdWords

Google AdWords zmienia się w Google Ads!

Po prawie 18 latach istnienia, Google AdWords przechodzi rebranding i pojawi się pod nową nazwą Google Ads. Razem z AdWords przekształca się również cały ekosystem marketingowy Google’a.    Zmiany dotyczą...

Content Marketing

User Generated Content: oddaj głos swoim klientom!

Czy wiesz, że każdej minuty do sieci trafia średnio 900 000 postów na Facebooku, 72 godziny materiałów wideo na YouTube, niemal 50 000 zdjęć na Instagramie i niezliczona ilość innego rodzaju contentu?...

AdWords

7 typów strategii automatycznego ustalania stawek – kiedy i jak je stosować?

Prowadząc kampanię AdWords mamy możliwość wyboru między samodzielną, a automatyczną strategią ustalania stawek. Do strategii samodzielnych zalicza się: CPC ustawiany samodzielnie (z ang. cost-per-click) oraz maksymalny koszt obejrzenia w kampaniach...

SEO

Platformy do udostępniania treści na portalach zagranicznych

W sierpniu ubiegłego roku stworzyliśmy raport, który szczegółowo opisywał platformy do udostępniania treści w kampanii SEO. Dostępny do pobrania tutaj: http://semahead.pl/blog/raport-platformy-udostepniania-tresci-kampanii-seo.html Raport cieszył się dużym zainteresowaniem, dlatego postanowiliśmy rozszerzyć go...



Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.