Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej o Semahead.


Zobacz co się u nas dzieje.

Raport strategiczny IAB Polska przy współudziale Semahead

raport

Tym razem w maju światło dzienne ujrzał ósmy już raport strategiczny IAB Polska. Podsumowanie  jest dokumentem, który przedstawia rzeczywisty obraz polskiej branży internetowej. Na przestrzeni lat zyskał on miano rzetelnego i wiarygodnego źródła informacji dla przedstawicieli rynku i marketerów.   Miło nam poinformować, że już...


więcej »

Agencja Semahead wspiera markę Spryciarze.pl

spryciarze

W marcu Semahead rozpoczęła współpracę ze spółką Spryciarze.pl sp. z o.o., właścicielem dynamicznie rozwijającej się witryny Spryciarze.pl – pierwszego w polskim internecie wielotematycznego poradnika wideo. Serwis kontynuuje zamysł kultowego programu Adama Słodowego - „Zrób to sam”.   - Cieszymy się ze współpracy z tak prężną...


więcej »

Semahead obchodzi pierwsze urodziny

urodziny

Semahead – Agencja SEM Grupy INTERIA.PL – obchodzi swoje pierwsze urodziny. W czasie zaledwie roku intensywnej działalności staliśmy się znaczącą i rozpoznawalną marką na rynku marketingu w wyszukiwarkach. Z tej okazji urządziliśmy małe przyjęcie urodzinowe, z którego relacja fotograficzna została zamieszczona na naszym profilu FB. Zapraszamy...


więcej »

Semahead obsługuje kampanię promocyjną BP

bp

Agencja Semahead rozpoczęła współpracę z BP Gas, jednostką koncernu BP Europa SE, w ramach której obsługiwać będzie kampanię reklamową w wyszukiwarkach dla partnera.   Kampania przygotowana wspólnie z domem mediowym PRO Media House, który obsługuje całość działań reklamowych wspiera wyjątkowy projekt „Gary gra”, przygotowany przez...


więcej »

Rusza akcja promocyjna: „Pobierz Program PIT 2010”

pit

INTERIA.PL i Agencja SEMAHEAD startuje z kampanią promocyjną Pobierz Program do rozliczeń PIT 2010. Partnerem akcji jest Stowarzyszenie Wiosna, organizator Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości. Całość działań zaplanowanych jest na cztery miesiące Akcja będzie wspierana przez działania reklamowe obejmujące kampanię na portalu INTERIA.PL, spoty radiowe...


więcej »
Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+