Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej o Semahead.


Zobacz co się u nas dzieje.

Kampania Semahead wśród laureatów Webstarów

Kampania Szlachetnej Paczki, którą w sferze działań online wspierała agencja Semahead znalazła się wśród grona laureatów w kategorii Webstar Creative: zintegrowana kampania marketingowa. Projekt został najwyżej oceniony wśród wszystkich prac w grupie otrzymując tytuł Grand Webstar Creative.   W jubileuszowej, X edycji Konkursu, przyznanych zostało...


więcej »

Szlachetna Paczka wspierana przez Semahead

Semahead po raz kolejny wspiera Stowarzyszenie WIOSNA przy dorocznym projekcie Szlachetnej Paczki. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii marketingowej w sieci  oraz zapewnienie synergii między działaniami prowadzonymi offline, a promocją w Internecie. Ideą Szlachetnej Paczki jest mądra pomoc, a więc taka która motywuje...


więcej »

Semahead w kampanii wyborczej

W październiku agencja Semahead rozpoczęła kampanię wyborczą Sławomira Ptaszkiewicza – niezależnego kandydata na Prezydenta Miasta Krakowa. Prowadzona przez agencję kampania wizerunkowa skierowana była do mieszkańców miasta i skupiała się na działaniach online. Współpraca obejmowała zaplanowanie i opracowanie strategii działań reklamowych w Internecie. Semahead odpowiedzialna była...


więcej »

Kampania Semahead nominowana do MIXX Awards 2014

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska ogłosił nominacje w konkursie na najlepsze kampanie reklamowe w Internecie - MIXX Awards & Conference 2014. Wśród nominowanych znalazła się zeszłoroczna kampania Szlachetnej Paczki, którą w sferze działań online wspierała agencja Semahead. Kampania Szlachetnei Paczki 2013 jest jedną z...


więcej »

Semahead w nowej odsłonie

Specjalizująca się w marketingu internetowym agencja Semahead zmienia swój image. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie kampania reklamowa, podkreślająca filozofię marki. Należąca do Grupy INTERIA.PL agencja marketingu internetowego Semahead zmienia swoje logo i stronę internetową. Nowa identyfikacja wizualna ma wyrażać wartości na jakie stawia firma. Zaokrąglone...


więcej »
Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+