Szkolenie Google Tag Manager

GOOGLE TAG MANAGER OD PODSTAW

990 zł + VAT
16 MAJA 2018, WARSZAWA
  • ZOBACZ PROGRAM
  • Dowiedz się, w jaki sposób działa Google Tag Manager
  • Naucz się instalować i konfigurować tagi Google Analytics
  • Zbieraj dane w swojej witrynie przy użyciu warstwy danych, zmiennych i zdarzeń
  • Poznaj potencjał testów i eksperymentów
  • Naucz się konfigurować śledzenie konwersji w AdWords
  • Odkryj możliwości, jakie kryją mapy ciepła

Zapisz się na szkolenie!

Wypełnij formularz, a zarezerwujemy dla Ciebie miejsce!
Otrzymasz ode mnie wszystkie potrzebne informacje.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem
Wyrażam zgodę na otrzymywanie treści handlowych w tym newslettera środkami komunikacji elektronicznej

Agencja SEM Grupy INTERIA.PL
os. Teatralne 9a, 31-946 Kraków

Patrycja.Kotlarz@firma.interia.pl

+48 500 161 932
+48 12 646 20 42

Gdzie szkolimy?

Szkolenia odbywają się w godzinach 9:00-16:00
w siedzibie Grupy INTERIA.PL - Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 61A.

Możemy zorganizować szkolenie w każdym innym mieście, w siedzibie Twojej firmy.
Napisz do nas, a my przyjedziemy do Ciebie!

Warszawa, panorama miasta

Do kogo jest skierowane szkolenie?

  1. Dyrektorów marketingu i brand managerów
  2. Specjalistów marketingu
  3. Przedsiębiorców e-commerce
  4. Osób współpracujących z agencjami SEM

Poznaj naszych trenerów!

anna.roj

Anna Roj

    Młodszy Analityk Internetowy.
    Związan z Grupą Interia.pl od maja 2017 roku.
    Certyfikowany specjalista Google Analytics oraz Google AdWords. Posiada doświadczenie w obsłudze klienta oraz analityce finansowej.
    Obszary specjalizacji: analiza danych z wykorzystaniem Google Analytics, konfiguracja Google Tag Manager i Google Analytics, budowanie raportów efektywności w Google Data Studio.
IMG_7309_a

Aleksandra Leśniak

    Młodszy Analityk Internetowy.
    Doświadczenie zdobyła w pracy researchera, specjalisty
    e-commerce oraz jako członek działu obsługi zamówień w jednej z krakowskich firm technologicznych. Certyfikowany specjalista Google Analytics oraz Google AdWords.
    Obszary specjalizacji:
    wdrożenia i konfiguracja narzędzi analitycznych Google, pozyskiwanie informacji metodą białego wywiadu, analiza danych ilościowych i jakościowych, badania User Experience oraz architektura informacji stron WWW.

Zobacz inne szkolenia

Akademia Semahead to pełny kurs, w którym skupiamy się na strategicznym podejściu do marketingu.
Sprawdź, pełną ofertę naszych szkoleń.

SEO od podstaw i dla zaawansowanych

Ucz się od najlepszych specjalistów SEO.
13 – 14 marca 2018, Kraków

SEO i CM w e-marketingu

Odkryj siłę połączenia SEO i Content Marketingu.
23 maja 2018, Kraków

Google Analytics od podstaw i dla zaawansowanych

Odkryj nową jakość decyzji dzięki Google Analytics.
17 – 18 maja 2018, Warszawa

Systemy reklamowe dla e-commerce

W pełni wykorzystaj możliwości AdWords, RTB i Social Media.
10 kwietnia 2018, Warszawa

Boty i Messenger marketing

Wykorzystaj najpopularniejszy komunikator na świecie.
21 marca 2018, Kraków
24 kwietnia 2018, Warszawa

Zapisz się na szkolenie!

Wypełnij formularz, a zarezerwujemy dla Ciebie miejsce!
Otrzymasz ode mnie wszystkie potrzebne informacje.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem
Wyrażam zgodę na otrzymywanie treści handlowych w tym newslettera środkami komunikacji elektronicznej

Agencja SEM Grupy INTERIA.PL
os. Teatralne 9a, 31-946 Kraków

Patrycja.Kotlarz@firma.interia.pl

+48 500 161 932
+48 12 646 20 42

Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.

+